clown Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg ønsker å kjøpe en topp barebone som kan brukes til spilling. Kan noen sette opp et forslag til en barebone pc, evnt komme med for og imot med tanke på fordeler og ulemper barebone pcèr. Jeg trenger strengt nødvendig ikke en barebone, men de tar seg så mye bedre ut:) Max: 10.000kr og det uten skjerm. Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
T2 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Den største ulempen med barebones er at de er trange slik at det kan være problemer med å få plass til f. eks. skjermkort. På grunn av trangt kabinett er ofte stille kjøling en utfordring også. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) tror denne skal "holde" ja shuttle EDIT: jeg har selv en shuttle til HTPC, riktignok sokkel A... fatter ikke hvordan folk kan si at disse støyer? rolige som få er de!!! Endret 18. juni 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Her er et forslag - Riktig nok ikke en shuttle. Her er et annet forslag - En shuttle. Men nå vet jeg ikke om du har skjerm etc. selv da. Litt over budsjettet, men du kan evt. kutte ned på minnet. Lenke til kommentar
clown Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Her er et forslag - Riktig nok ikke en shuttle. Her er et annet forslag - En shuttle. Men nå vet jeg ikke om du har skjerm etc. selv da. Litt over budsjettet, men du kan evt. kutte ned på minnet. Jeg får desverre ikke noe opp på linkene dine. Men vil en shuttle være uptpdate i tanke med om jeg hadde kjøpt en vanligpc , da jeg føler barebones generelt henger litt etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå