avtrekkeren Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 ... og denna gangen blir det Worldwide patch, ikke bare US! Fra http://www.addictedtopirates.com/forum/viewtopic.php?t=1661 : Just as an FYI... Having a new publisher (Take 2) has allowed Firaxis to facilitate continued devepment on Pirates! Patch 1.0.2 (World patch, not just U.S.) will be ready by mid-summer. Thanks for all your patience during our transition from Atari to Take 2. It looks like clear sailing ahead (so to speak). This is straight from the horses mouth, and a more official announcement will be forthcoming shortly. We just thought it would be best to let the fan-sites know first. There's no sense in making you dig for the information. The fan sites have much to look forward to in the coming weeks. More to come... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har spillet, det ble bare kjedelig etter en uke, jeg håper at de fornyer det Lenke til kommentar
Campari Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hehe, Pirates hadde kort holdbarhet. Dagbladet mistet all sin troverdighet som spillanmelder da de ga dette spillet en sekser Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette spillet er nok ment som en liten gest til de som brukte uker og måneder på det første spillet. Synes det var artig til å begynne med, men etter en stund ble det helt dødt. Det skjedde liksom ikke noe... Tviler vel på at den patchen skal kunne tilføre spillet noe som helst. For hvis jeg husker riktig, så var det vel ikke så mange bugs å rette på heller. Multiplayer kanskje? Nei... Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Shotgun - det er ikke et spill det skal 'skje' noe i - slike utsagn får meg nesten til å grine over en tid der spillene ikke BEHØVDE å tilby en historie, eller ikke utsatte deg for en redselsfull narrasjon. Det geniale med Pirates, og tilsvarende spill, er at det gir deg en mulighet til å skape din egen fortelling, gir deg en frihet til å gjøre akkurat det du selv vil. Og du kan spille det et kvarter, tyve minutter, og likevel få mye ut av det. Vi trenger flere slike spill Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg skrev kanskje litt "krøkkete", cetram. Jeg mener ikke at det er et dårlig spill. Jeg er også tilhenger av spill der man har stor frihet, men det ble kjedelig til slutt. Men det har kanskje litt lenger levetid ved den fremgangsmåten du beskriver. Spille litt, nå og da. Spillet inneholder en god del nostalgi, og det er kanskje grunnen til at jeg ikke fjerner det fra hardisken. Men det er et gjennomarbeidet produkt. Fint cover, og en fet manual. Så det er tydelig at utviklerne har lagt en del arbeid i det. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 For å være ærlig kjedet spillet meg også litt med det samme jeg fikk det. Tror jeg spilte det omtrent sammenhengende i 12-14 timer, og da ble det mildest talt litt gjentakende.. Men det har fremdeles en god plass på disken min, og er definitivt med på sist brukte programmer. Plukker det opp med jevne mellomrom. Hvilket er betydelig mer enn jeg kan si om enkelte andre 'store' spill som HL2 etc. Det er jeg ferdig med, og har hatt en betydelig kortere levetid enn Pirates. Jaja.. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Pirates var veldig gøy i starten. God stemning, mye frihet og en del humor. Etterhvert ble det kun det samme over og over igjen. Derfor er det kun helt greit. Synes flere anmeldere ofte feiler på dette punktet. Holdbarheten holder ikke og dette kommer ikke frem i de forskjellige omtalene. Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Dette spillet var jo det letteste jeg har vært borti, det første jeg gjorde var å seile nord-øst for Jamaica og fant en viss pirat som kalte Henry Morgan, drepte han med det første skipet og fant skatten hans litt lett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå