Maynard James Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Eiderdrake, er et metal band fra skogn, som jeg mener har et stort potensiale. er ikke lenge siden de har starta, Trommisen har bare spilt trommer i 2 månder, men her kan du laste ned en sang de har : http://www11.nrk.no/urort/user/?id=21342 Hva syns dere? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Jeg synes vokalen var alt for dominerendes og ikke godt nokk gjennomført. Jeg hadde også vanskeligheter med å høre gitaren, men her er vell Trust headsettet mitt delvis skyldig, hehe. Men med øving så skjer det ting. Mener også at dem har potensiale utifra det jeg har hørt. Endret 18. juni 2005 av FrenChie Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 ja, jeg får en slags Amon Amarth følelse av dette. De er ute etter en ny gitarist, og de har bare amatør inspillings utstyr. men det holder på å ordne seg. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Fortress of Grief er et black metal band fra Hamar/Ottestad som er verdt å skjekke ut.. De har definitivt potensiale.. De finnes på nrk.no/orort, bare søk... Lenke til kommentar
minotir Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 hva er galt med tempoet på trommespiilinga?? tempoet går jo opp og ned mens både vokalen og gitaren holder et tempo. hmmf Var ikke så bra vokal heller . Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Skulle gjerne hatt litt bedre tone/lyd på gitaren. Bedre innspilling og så kan dette være fett, men får egentlig ikke noe særlig inntrykk pga. innspillingen. -Jar Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 For to uker siden var jeg på konsert på [mølla], for de som ikke vet det ligger det i Kongsberg (og for de som ikke vet det ligger Kongsberg i Norge ). Der var det flere lovende metal band, to av bandene som spilte heter "Crypitc" og "Metal Munchies". Riktignok spilte de noen cover-låter av både Metallica, Opeth og Pantera. Men deres eget låtmaterialet slo også bra i fra seg. Tror de spilte på "Blå" i Oslo forrige helg, for de som var der. Er usikker på begge gruppene var der, uansett spiller den ene gitaristen i begge bandene. Så han var jo der garantert:P PS: Kommer med flere innlegg når jeg får kartlagt hva bandene som spilte der het:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå