Strategery Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Vet ikke om jeg får lov. who cares? Me. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Gjør som bilde sier, og ta bilde! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Tviler på at det er så veldig mye å se på. Mange jenter som er fine... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jenter, pupper, sommer og sånn. Appelsinutgaven (musikk: The Who) Jenter, pupper, sommer og sånn. Melonutgaven Minner meg på at jeg bor 5 minutters gange fra stranda Lenke til kommentar
Luv Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 appelsinutgaven Kunne ikke vært mer enig.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Melonutgaven edit: ingen tvil! Endret 21. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Han fyren bak jentene i melon-utgaven hadde en skikkelig trang tanga....... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Han fyren bak jentene i melon-utgaven hadde en skikkelig trang tanga....... Det skremmer meg at det er det du legger merke til.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Han fyren bak jentene i melon-utgaven hadde en skikkelig trang tanga....... :!: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) ja, han var jo litt kjekk..... Endret 21. juni 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hva med midt imellom appelsin og melon? Eller kanskje litt..Ananas? Fineste beachpuppene jeg har sett hvertfall. Ser ut som hun poserer litt, så det er sikkert kjæresten som filmer, siden han kan følge etter når hun går rundt. Men hun oppfører seg ikke som noen modell. Også er hun kjempepen i tillegg. Vakker dame (6MB) Håper du ikke går og snikfilmer på stranda, det er temmelig ulovlig og passe ekkelt. Endret 21. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hva med midt imellom appelsin og melon? Eller kanskje litt..Ananas? Fineste beachpuppene jeg har sett hvertfall. Ser ut som hun poserer litt, så det er sikkert kjæresten som filmer, siden han kan følge etter når hun går rundt. Men hun oppfører seg ikke som noen modell. Også er hun kjempepen i tillegg. Vakker dame (6MB) Håper du ikke går og snikfilmer på stranda, det er temmelig ulovlig og passe ekkelt. Freakin show-off!!!! Men uansett: THAT'S SOME NICE TITTIES!!!!! Lenke til kommentar
Peri Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Sykeste brystvortene jeg har sett.. noen som vet hvem det er? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Kan noen slutte å skrive hva de synes er digg og finne ut om det er nerves per cm2 eller nerves per tit teorien som stemmer? kkthx Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Empirisk forskning foretatt av undertegnede viser at følsomheten ikke er omvendt proporsjonal med størrelsen. Altså er det nerves pr. cm2 som gjelder. Endret 21. juni 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Empirisk forskning foretatt av undertegnede viser at følsomheten ikke er omvendt proporsjonal med størrelsen.Altså er det nerves pr. cm2 som gjelder. Jeg må bare presisere at det ikke er snakk om redusert følsomhet i betydning at man ikke reagerer på berøring, men ved hvor nøyaktig man kan stedfeste berøringen. De taktile nervecellene er spredt rundt til huden over hele kroppen, men det er store forskjellger i tettheten og dermed størrelsen på de reseptive feltene. Iflg. læreboka mi kan et menneske skille berøring på punkter ned mot 2mm i fingertuppene, mens på ryggen kan vi ha problemer med å adskille to punkter som er under 70mm(!) fra hverandre. Det kan vel kanskje tenkes at det forekommer naturlige forskjeller mellom jenter og følsomhet på puppene, men en ting er ihvertfall sikkert: hvis en jente tar silikon vil selvsagt de reseptive feltene på puppene forstørres, for det vokser ikke fram nye nerveceller (hverken nevroner eller muskelceller i skjelett- og hjertemuskulatur deler seg, og det dannes ingen nye slike celler). Endret 21. juni 2005 av Langbein Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Iflg. læreboka mi kan et menneske skille berøring på punkter ned mot 2mm i fingertuppene, mens på ryggen kan vi ha problemer med å adskille to punkter som er under 70mm(!) fra hverandre. Konklusjon: Å lese blindeskrift med ryggtavla blir fort noe surr For puppenes vedkommende kan vi vel da trekke den konklusjonen at det er forskjeller hos enkeltindividet som avgjør følsomheten og ikke størrelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg