Gå til innhold

Om jenter, pupper, sommer og sånn


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No talking without showing, girls!

 

Men spøk til side.

Jeg gir lange i enkeltelementene, det er helheten som skal stemme.

Noen jenter er übernusselige med små bryst, mens andre ser retarderte ut med altfor store. Det samme gjelder andre 'attraktive' kroppsdeler.

Men for meg er ansiktet så godt som alt, i tillegg til personligheten.

Så jeg kan nok falle for det aller meste. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg liker damer? vet ikke helt men det er noe med dem som får meg til og ville ta meg av dem, ta på dem, kose med dem, snuse dem opp. Jeg elsker simpelten damer. Elsker lukten deres, formene (rumpe er selvsagt viktigere enn pupper), mykheten, smaken (jupp du leste riktig :p), ja jeg elsker simpelten alt ved dem. Ser det er mange som henger seg opp i pupper og rumpe her, men viktigere er ansiktet og øyne spør du meg... Og viktigere enn kroppen i det hele tatt er hva de har i huet. En god personlighet er det viktigste for meg (med mindre jeg bare er kåt en dag å bare MÅ ha meg noe :p ). Jeg kunne aldri tenke meg å bli sammen med noen som har personlighet som en sau. Jeg kjenner personlig en jente som har vært i Lek og diverse andre blader. Hun har flott kropp men er dum som et stykke brød så jeg holder meg langt unna. Det hos en kvinne som gjør mest for meg må være glimtet i øyet. Og smilet... Skal jeg like noen må de ha noe ekstra i smilet sitt. Et blikk og et smil kan si så mye mer om en jente en noe annet.... Jeg kan møte en jente på gata som smiler til meg og gå flere dager uten å få ansiktet ut av hodet.

 

Diskusjonen kan gå sin gang om pupper, lår og rumpe, men for meg er det smilet og øynene som gjelder...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...