Staalkontroll Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jaja kan no ta hvorfor jeg ikke liker store pupper da, Fikk med meg ei dama fra en pub for en del år tilbake. Denne damen hadde noen utrolige store bryst . en av grunnene jeg hadde lyst på henne. Kom hjem med hun, å vi begynnte. Plutselig sa hun "au" "au" "au". Spurte hva det var, så sa hun at når vi humper så dingler brystene så mye at hun faktisk får vondt. Måtte kjøre i lav gir hele veien til mål etter det. nesten 2-3 timer. Ble lei. Så etter det har jeg gått i fra store bryster til håndfylle faste bryster Fikk du deg et kn*** sånn helt uten videre? En helt fremmed? One night stand Digest. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Romper > pupper. Så sant som det er sagt! <--- Assman, and proud of it. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Tja, noen passer til store pupper, andre passer til små pupper. Og bare fordi puppene er små betyr ikke det at hun har mindre feminine former ellers på kroppen. Pupper er digg uansett størrelse... (Vel, nesten iallefall.) Edit: Enig med nr. 4 og psilpcybe Endret 18. juni 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Romper er jo sååå mye finere enn pupper, men pupper er helt supert det og Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) for meg kommer det helt an på hvor store jeg syntes puppene skal være. på noen damer passer store pupper bedre en "små". mens på andre er håndfullpupper bedre........ men hos meg gjelder en regel: naturlige pupper går foran silikon, uansett størrelse. Endret 18. juni 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Double D! Nå er det vel slik at det er formen som er viktigst, ikke størrelsen.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tror jeg er et puppe-menneske Me too. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jenter med små pupper ser helt "underage" ut og det gjør meg: Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jenter med små pupper ser helt "underage" ut og det gjør meg: Små pupper + glattbarbert = lolita Jeg syns ihvertfall ikke megaboobs er noe å trakte etter, og skjønner ikke at nesten samtlige av mine kompiser er sykelig opptatt av dette. Tenker tilbake på jenta i klassen min som hadde så store pupper at de var helt ut av proporsjon. Det gjorde rett og slett vondt å se henne løpe 1500m i gymmen - hun så virkelig ut til å ha problemer. Da er det bedre med litt mindre airbags. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Så lenge det ikke er modifisert/styla materiale ser det som regel bra ut.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Rompe, pupper og mage Enig med Dahle her. Altfor store skal de ikke vere. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Romper > pupper. Så sant som det er sagt! <--- Assman, and proud of it. Same here. En fin rompe er det diggeste man kan komme ut for. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det flere enn meg som har lagt merke til at asiater med litt over middels pupper (middels i asia) er de fineste? Bare så domt at de skjelden er like pene ellers i annsiktet og som regel har hår både her og der Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Romper > pupper. Jeg er enig i det. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 heller en god rompe en giga store sillikon pupper Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Rumpe slår alt. (bortsett fra øyne da ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det flere enn meg som har lagt merke til at asiater med litt over middels pupper (middels i asia) er de fineste? Bare så domt at de skjelden er like pene ellers i annsiktet og som regel har hår både her og der asiatere er de peneste generelt. Eller, de du ser på bilder er nydelige, mens i virkeligheten er de mer deformerte , med unntak såklart. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) bortsett fra øyne da Pene øyne er noe av det viktigste. Endret 18. juni 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg