Gå til innhold

Om jenter, pupper, sommer og sånn


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke at dere kan like én bestemt type jenter. Jeg liker litt variasjon. Eksen min er blond og blåøyd, og kjæresten min har mørkt hår og brune øyne. Kan falle for alt, jeg.. utenom de som er svarte eller asiatiske.

Er vel enda få her som har sagt noe om hud/hår/øyenfarge her... Er hvordan dama ser ut vi tenker på, ikke om hun er blond, brunette eller kommer fra kina...

 

Asiater klarer jeg (kina-japan-filippinene), men andre utlendinger styrer jeg unna, først og fremst pga familie forholdene til mange av dem.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at dere kan like én bestemt type jenter. Jeg liker litt variasjon. Eksen min er blond og blåøyd, og kjæresten min har mørkt hår og brune øyne. Kan falle for alt, jeg.. utenom de som er svarte eller asiatiske.

Er vel enda få her som har sagt noe om hud/hår/øyenfarge her... Er hvordan dama ser ut vi tenker på, ikke om hun er blond, brunette eller kommer fra kina...

Jeg snakker generelt om variasjon, i kroppsfasongen også.

Lenke til kommentar

Vel, det handler jo om å prøve ut litt av hvert. Jeg og kompisene mine har en liste over ting som må prøvekjøres.

 

- Asiat

- Mørkhudet (hjelp meg med et politisk korrekt utrykk)

- 16-åring

- Gammel dame, dvs minst 15 år eldre enn deg seg.

- Feit

- Anorektisk

- Høy

- Lav

- Gother

- Blitzer

- Nynazist

 

Blir stadig lenger. Og det er ufattelig morsomt å bli vekket klokka 4 om natta av en kar som roper "EY, LarsP - jeg fikk firern!". Sånn rent personlig så har jeg prøvd 6/15, men sier ikke hva. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...