Aasgaard Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Huff, jeg har da virkelig ikke tid til dette nå? Selv om du er moderator kan du jo også prøve å skrive noe som går ann å lage en diskusjon om i hvertfall ( Ikke offansivt meint ) Det har aldri vært noen regel mot å fortelle at man gleder seg. Heller ikke er det slik at en må komme med noe som kan diskuteres i hver enkelt post. Du sier det kommer. Jeg kommenterer at dette er et spill som fort kan tiltrekke seg min oppmerksomhet en god stund (les: et spill i alle fall jeg gleder meg veldig til). Fokus på tema her nå. Finner du noe som er mot retningslinjene kan du alltids trykke på "Report". Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Huff, jeg har da virkelig ikke tid til dette nå? Selv om du er moderator kan du jo også prøve å skrive noe som går ann å lage en diskusjon om i hvertfall ( Ikke offansivt meint ) Det har aldri vært noen regel mot å fortelle at man gleder seg. Heller ikke er det slik at en må komme med noe som kan diskuteres i hver enkelt post. Du sier det kommer. Jeg kommenterer at dette er et spill som fort kan tiltrekke seg min oppmerksomhet en god stund (les: et spill i alle fall jeg gleder meg veldig til). Fokus på tema her nå. Finner du noe som er mot retningslinjene kan du alltids trykke på "Report". My bad Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det er kun racing bilene som har slicks, Turboen og de andre "dårligere" bilene har fotsatt road super dekk. Grunnen til at noen føler at bilene "flyter" på veien er at man rett og slett er for vandt til arcade spill. Vel, det jeg ser mest frem til er jo at man blir enkelt og greit kvitt de som bare er ute etter å ødelegge kjapt og enkelt. Ellers er det jo Formel bilene, flere baner og som du sier 20 biler pr server Også automatisk skin nedlasting Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 LFS S2 er egentlig et drit spill. I alle fall; Jeg gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ååååh, nå er det ikke lenge igjen. Men jeg håper de gir et hint om når på dagen de slipper det, er ikke så veldig lysten på å trykke F5 tusen ganger på hjemmesida dems i morra Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Grunnen til at noen føler at bilene "flyter" på veien er at man rett og slett er for vandt til arcade spill. Jeg vil si at bilene har unaturlig dårlig grep. Er jo nesten som å kjøre med olja dekk :!: . Selv om jeg synes det gjør det mindre realistisk, så er det utrolig moro å drifte da . *glede seg og sette opp rattet* Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 De gjør nok ikke det du, jeg vet at ihvertfal GTTn kan kjøre gjennom svinger med 1G, det er vel litt mer enn en vanlig person bil. En annen grunn til at du føler at bilen "flyter" kan være at du ike kjenner G kreftene. Ikke lenge til S2 nå da, får vi endelig prøvd GTR bilene ... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 De gjør nok ikke det du, jeg vet at ihvertfal GTTn kan kjøre gjennom svinger med 1G, det er vel litt mer enn en vanlig person bil. En annen grunn til at du føler at bilen "flyter" kan være at du ike kjenner G kreftene. Ikke lenge til S2 nå da, får vi endelig prøvd GTR bilene ... Ikke lenge til Håper de slepper det på slaget 12, hadde vært evig rått! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Går rykter om at det skal komme klokken 20.00 I kveld, GMT +01.00 Endret 24. juni 2005 av The Very End Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Vil bare si at Live For Speed S2 er ute Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 :!: Uhm, ja Laster, ser vel noen på LFS S2 senere i dag da?? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ja, jeg kommer til å henge på ATC serveren Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Er disse spillene å finne til konsoll på noe tidspunkt? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Nei, kun til PC, hovedsakelig online spilling ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå