Gå til innhold

Live For Speed S2 ute i neste uke...

Anbefalte innlegg

Ja som sagt, Live For Speed kommer neste fredag :thumbup:

Man må ha S2 lisens (koster 12 pund), og da får man hele spillets innhold på alpha stadie. Det vil si at alt er på plass, men trenger mer testing.

Så utviklerene vil slippe det ut, for så å ta til seg kommentarer og lage patcher til det en dag blir et helt ferdig produkt. Det blir nesten som et massivt online spill :)

Vil du vite mer kan du sjekke her

Eller gå in på siden deres, www.liveforspeed.com

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 ting:

1. Koster ikke S2 24 pund?

2. Det er ikke S2, det er en ALPHA av S2, og dermed er det ikke S2 Final. endre emnetittel kanskje?

1. Nei, du kjøper en S2 lisens for 12 pund, du kan kjøpe S1 OG S2 for 12 pund.

2. Det er det som er spissielt, det kalles en alpha ja, men utviklerene lar folk med S2 lisens få spille det fulle spillet i sin form selv om det er alpha. De vil utvikle det ut i fra det. Så dette er en passende tittel. Altså, man får HELE spillet, men er på alpha statie, så utviklerene har sagt at det antagelig blir en god del patcher.

Hello Racers!

The time has come to give you a precise date for the first public version of S2.

We have decided to release a FULL PUBLIC ALPHA version on Friday 24th June 2005!

By "alpha", we mean that everything is in place but not necessarily 100% refined or complete. So nearly all features that will be in the future Final version of S2 are there already, but there will be updates to physics, car models, track scenery, and refinement of features, between the Alpha and Final releases.

You will need an S2 license to unlock all the content, or an S1 license to unlock the updated S1 content. S2 users will be able to benefit from the automatic skin downloading, so we have provided a CMX Viewer with all the car models to help you make skins in advance. S2 users are now able to upload 20 personal car skins and helmet skins here: http://www.lfsworld.net/?page=skins (LFS World). Skin makers, please note that the RB4, LX4, LX6 and UFR models will be updated again before the Final version (but not before the Alpha version) and this is likely to affect your skins.

We have decided to release S2 in its current Alpha condition because we want the community to benefit from the progress. A lot of testing and refinement has been going on recently. We have been holding medium length races of 1 to 2 hours in the various different racing classes and it has been a lot of fun.

It's very interesting planning your strategy, including your fuel load, choice of tyres and number of pit stops. Sometimes a racing incident involving damage, excessive tyre wear or a puncture forces you to think fast and quickly open up the F12 screen to change your strategy or settings before you turn into the pit lane. Each beta tester arrived at the end of the race with his own unique story to tell.

The road cars are also a lot better than they were in S1, mainly due to the more complex tyre, differential and suspension simulations, and of course there are some new sports cars as well. We know there is high demand for this version in the community, and leagues waiting for something new, as the current S1 version is quite old now...

We expect to release the version in the evening on Friday 24th June. We expect a lot of downloading to be going on and things may get slow. We will have a BitTorrent download available, so if you want a fast download we recommend you have some BitTorrent software installed in advance. If you need to find out about a good BitTorrent program, you could ask on our forum. There's bound to be a thread on that topic soon.

Additionally, if anyone with access to a high speed server (100 mbit+) would like to help spread the load by mirroring http downloads for a day or two, we would be grateful if you could contact Victor using the "Contact Us" button.

Thanks for reading. We are sure you will enjoy the S2 Public Alpha!

Gentlemen, get ready to start your engines!

Some S2 features :

Further developed physics and multiplayer systems

2 new single seater racing cars (not for the faint hearted)

3 GTR racing cars of around 500 bhp (keep your hair on)

2 front wheel drive racing saloon cars

2 sports cars, one rear and one mid engine

1 1000cc front wheel drive road car (where's that corner)

Kyoto Ring, Japan - with an Oval configuration

Westhill, England - a high speed track

Aston, England - long and short configurations

8 S1 cars with graphical and physical developments

3 updated S1 tracks (Blackwood, Fern Bay, South City)

New objects added to the S1 Autocross arena

Yellow Flag and Blue Flag warning systems

Various types of suspension with realistic motion

Support for symmetric and asymmetric setups

Tyre wear, surface and and air temperatures

48 sampling spots per tyre allowing flat spots

Simulated and visible tyre deformation

Fuel usage, pit stops, speed limits and penalties

F12 Pit instructions system to change strategy

F11 Live settings : anti roll bar and brake balance

And more...

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
LFS S2 er egentlig et drit spill.

Er så fornøyd med den kommentaren....

Fortell meg hvorfor ihvertfall.

At du sier at det suger, det er en kommentar som en 12-åring ville skrevet.

Fortell hvorofor da, hva liker du ikke? Hvordan?

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd demoene (LFS1 og LFS2), og jeg synes de rocka begge to, toeren litt mer på grunn av valgmulighetene. Det jeg ikke liker med spillet er det at bilen har overnaturlig dårlig grep, om dette er bare er meg eller bilen eller demoen, vet jeg ikke, men det er i allefall ett stilig spill. Litt teit at de ikke har klart å få ordentlige bilmerker i spillet men ordentlig reklame... :ermm::hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd demoene (LFS1 og LFS2), og jeg synes de rocka begge to, toeren litt mer på grunn av valgmulighetene. Det jeg ikke liker med spillet er det at bilen har overnaturlig dårlig grep, om dette er bare er meg eller bilen eller demoen, vet jeg ikke, men det er i allefall ett stilig spill. Litt teit at de ikke har klart å få ordentlige bilmerker i spillet men ordentlig reklame...  :ermm:  :hmm:

Til din trøst kan jeg fortelle at slicks-dekkene er kommet for å bli i den versjonen av LFS som kommer ut på fredag ;)

Er mye mer grep i de dekka.

Vil antagelig være mer enklere å holde bilens hestekrefter nede i marka.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Jeg har prøvd demoene (LFS1 og LFS2), og jeg synes de rocka begge to, toeren litt mer på grunn av valgmulighetene. Det jeg ikke liker med spillet er det at bilen har overnaturlig dårlig grep, om dette er bare er meg eller bilen eller demoen, vet jeg ikke, men det er i allefall ett stilig spill. Litt teit at de ikke har klart å få ordentlige bilmerker i spillet men ordentlig reklame...  :ermm:   :hmm:

Til din trøst kan jeg fortelle at slicks-dekkene er kommet for å bli i den versjonen av LFS som kommer ut på fredag ;)

Hva? Er det andre dekk på toeren? Shit dette har ikke jeg lagt merke til. :blush:

EDIT: det er kun demo'ene jeg har.

Endret av Godspeed@
Lenke til kommentar
Jeg har prøvd demoene (LFS1 og LFS2), og jeg synes de rocka begge to, toeren litt mer på grunn av valgmulighetene. Det jeg ikke liker med spillet er det at bilen har overnaturlig dårlig grep, om dette er bare er meg eller bilen eller demoen, vet jeg ikke, men det er i allefall ett stilig spill. Litt teit at de ikke har klart å få ordentlige bilmerker i spillet men ordentlig reklame...  :ermm:  :hmm:

Hva? Er det andre dekk på toeren? Shit dette har ikke jeg lagt merke til. :blush:

Vel.

Har du sett demoens dekk?

Der er det noen spor nede i dekkene, altså litt standar dekk.

Slicks dekk er dekk uten noen spor, de har som regel veldig bra feste, men kommer du nær noe som helst gress er du dødsdømt!

Men studere bildene på disse sidene.

Legg merke til de tidlige bildene, de er uten slick, og ser slik ut.

sånn ca

og slicks ser sånn ut sånn ca

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Jeg har prøvd demoene (LFS1 og LFS2), og jeg synes de rocka begge to, toeren litt mer på grunn av valgmulighetene. Det jeg ikke liker med spillet er det at bilen har overnaturlig dårlig grep, om dette er bare er meg eller bilen eller demoen, vet jeg ikke, men det er i allefall ett stilig spill. Litt teit at de ikke har klart å få ordentlige bilmerker i spillet men ordentlig reklame...  :ermm:   :hmm:

Vel.

Har du sett demoens dekk?

Der er det noen spor nede i dekkene, altså litt standar dekk.

Slicks dekk er dekk uten noen spor, de har som regel veldig bra feste, men kommer du nær noe som helst gress er du dødsdømt!

Men studere bildene på disse sidene.

Legg merke til de tidlige bildene, de er uten slick, og ser slik ut.

sånn ca

og slicks ser sånn ut sånn ca

Jeg vet hva slicks er ;) men jeg kan ikke huske att disse er å finne i demoen(ene) :hmm:

Lenke til kommentar
Huff, jeg har da virkelig ikke tid til dette nå? ;)

Selv om du er moderator kan du jo også prøve å skrive noe som går ann å lage en diskusjon om i hvertfall ( Ikke offansivt meint :ermm: ) :p

Men uansett.

Dere som skal spille Live For Speed S2, Hva er det dere ser fra til?

Noen spessielle ny-ting som dere gleder dere over?

Personlig gleder jeg meg mest til å kjøre de 500 hestekrefter bilene, og til informasjon, de er dobbelt så kraftige som GT Turboen i demoen ;)

Og så gleder jeg meg til å spille med opp til 20 spillere samtidig , det blir rått!

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...