crane-simplex Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg luerer på hva som egentlig skjer med Team Fortress 2? Spillet har vært underutvikling i 4 år(!) Noen som vet om en eventuel langserings dato eller noe annen informasjon om det? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 håpte TF2 ville bli bra, men de har rota lenge. Duke Nukem: Project Manhatten var etter min mening latterlig. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 kødder du ? det var dritfett da! Men du må ha gamepad for å nyte det. Fett å spille et 3d-platformspill, og duke er like kul her som i duke3d. Dette er selvfølgelig bare et lite spill som skal dempe litt på sulten på DNF. Ingen spesielle forhåpninger, og slettes ingen skuffelse. Beste platformspillet siden Castlevania 4 for SNES Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 syns ikke det var utfordrende i det hele tatt. var liksom bare å gå på å trykke. duke nukem forever kan bli bra. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hadde de fått det ut når de hadde tenkt så hadde det vært bra. Men nå tviler jeg på at det i det hele tatt kommer ut. Duke Nukem Forever: Bytte av grafikk motor=kjempe setback. Kommer trolig aldri ut. Prey: Forsvant etter å blitt hypet litt i 1998-1999. :sad: 2 fete spill vi antagelig ikke vil se noe til. Men jeg håper på at de ga ut Duke Nukem Manhatten Project for å stille vår lyst en liten stund til. :smile: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Dummeste jeg har hørt... DNF kommer garantert ut (eller...hvis det tilfeldigvis skulle skje et terrorangrep eller meteornedslag i kontorene til 3DR så kan du jo ha rett da) Skiftet fra Q2 til Unreal motoren satte dem tilbake, det er riktig. Men det at de ikke gir ut mer info om det eller har startet hypen enda, det er helt bevisst. Det er utrolig mange gaming sites som påstår at DNF er vaporware...det er bare piss! De har bare ikke peil. Så sent som i juni var det en utenforstående som så DNF 'in action', han er en personlig venn av en del folk i 3DR og fikk lov til å ta med seg sønnen til kontorene dems. Han får jo selvfølgelig ikke lov til å si noe spesifikt, men spillet lever ivartfall i beste velgående... Og til de som tviler på DNF, et par quotes fra George Broussard: Quote: "We have some impressive technology to boot. Anyone who thinks we look like the 2001 video is going to be surprised.""I think the only game that will have superior graphics will be Doom 3. And that's nothing to be ashamed of." Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Og til de som tviler på DNF, et par quotes fra George Broussard: Quote: "We have some impressive technology to boot. Anyone who thinks we look like the 2001 video is going to be surprised." "I think the only game that will have superior graphics will be Doom 3. And that's nothing to be ashamed of." Lol.. Ikke kom her å fortell meg at de gir ut et spill nesten likt som Doom3 også kan de ikke en gang matche grafikken. Det er jo dårlig da, tatt i betraktning hvor lang tid de har brukt. Da kan de vente litt lenger å lisensiere Doom3 motoren. :razz: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 altså, doom3 er jo alt for fokusert på det visuelle. tror heller jeg ville vektlagt andre ting jeg. kan ikke bli hekta som jeg er på CS i 2 år på pur grafikk. det funker ikke. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Lol.. Ikke kom her å fortell meg at de gir ut et spill nesten likt som Doom3 også kan de ikke en gang matche grafikken. Det er jo dårlig da, tatt i betraktning hvor lang tid de har brukt. Da kan de vente litt lenger å lisensiere Doom3 motoren. LOL indeed.... Nesten likt som Doom3? hoho...javel, da vil jeg gjerne at du forteller meg likhetene :smile: Spillene fokuserer på helt forskjellige ting, 3DR fokuserer på interaktivitet og spillbarhet i motsetning til iD som velger å fokusere på grafikk. Og kommentaren din angående hvor lang tid de har brukt på spillet - tror du seriøst at 3D motorer blir bedre med årene sånn helt av seg selv? (ahhh...idag tror jeg vi spretter opp en god gammel Unreal motor fra 97, den har nok vokst på seg finfine pixelshader effekter og hi-res textures nå :razz:) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Det ville vært fett.. en intelligent 3D motor som ser hva brukeren ønsker (evt. med hjelp av forskjellig input fra brukeren), sammenligner det med en online base og opererer i et stort nettverk av klienter som utvikler seg selv og de andre. Etter 3 år ville de tatt over verden Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 00:01, CAT-scan skrev:LOL indeed....Nesten likt som Doom3? hoho...javel, da vil jeg gjerne at du forteller meg likhetene :smile: Herregud.. Jeg formulerte meg så dårlig. Mente likt MED Doom3. :smile: På en annen side må jo TF2 slå Halo. Og det skal jo litt til. Der prater vi interaktivitet og spillbarhet + herlig grafikk. :smile: Quote: Spillene fokuserer på helt forskjellige ting, 3DR fokuserer på interaktivitet og spillbarhet i motsetning til iD som velger å fokusere på grafikk. Bruker de Deus Ex 2 sin grafikk motor nå da? Er visst den motoren som skal ha mest interaktivitet med ting rundt seg og sånn.. :razz: Quote: Og kommentaren din angående hvor lang tid de har brukt på spillet - tror du seriøst at 3D motorer blir bedre med årene sånn helt av seg selv? (ahhh...idag tror jeg vi spretter opp en god gammel Unreal motor fra 97, den har nok vokst på seg finfine pixelshader effekter og hi-res textures nå :razz:) Lol.. Selvsagt ikke. Men det er jo grenser hva du klarer å skvise ut av en grafikk motor da. _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-08-29 08:43 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 håper på at TF2 kommer ut vertfall. Halo kommer jo alt for seint, de kommer ikke til å leve i konkuransen til neste år tror jeg. skulle slipt det før. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Bruker de Deus Ex 2 sin grafikk motor nå da? Er visst den motoren som skal ha mest interaktivitet med ting rundt seg og sånn.. Jeg håper du kødder.... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 16:30, CAT-scan skrev: Quote: Bruker de Deus Ex 2 sin grafikk motor nå da? Er visst den motoren som skal ha mest interaktivitet med ting rundt seg og sånn.. Jeg håper du kødder.... Jeg kødder med at TF2 skal bruke motoren. Men det at det er den mest interaktive motoren til dags dato er ikke kødd. Noe snacks leser jeg om siden jeg har abonement på PC-Gamer fra USA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 foretrekker PC-Gamer fra UK. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Jeg kødder med at TF2 skal bruke motoren. Men det at det er den mest interaktive motoren til dags dato er ikke kødd. Du mener DNF antar jeg? Uansett, poenget mitt var selvfølgelig at både DNF og DX2 bruker samme grafikkmotor....jeg regner nesten med at du visste det siden du uttaler deg så eplekjekt om det :smile: Jeg vet hva du tenker..."bruker ikke DNF UT motoren, og DX2 Unreal Warfare motoren da?" Helt feil din nisse! :razz: Det finnes ikke noe som heter UT motoren og Unreal Warfare motoren. Alt sammen er en motor, det vil si; "Unreal Tech", bare forskjellige builds... Og en annen ting, tror du virkelig at interaktivtetsnivået har noe som helst med hvilken grafikkmotor man bruker? Både 3DR og ION Storm lager dette selv internt... Quote: Noe snacks leser jeg om siden jeg har abonement på PC-Gamer fra USA. Hvis du skal abonnere på noe som helst av gaming mags, så vil du ikke abonnere på PCG US ivartfall. PCGamer UK er minst tjue ganger bedre...jeg har lest mange blad av begge "sider" og de kan ikke sammenlignes.... (BTW. jeg abonnerer på PCG UK :razz:) _________________ [ Denne Melding var redigert av: CAT-scan på 2002-08-30 17:02 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 CAT-Scan: "Hvis du skal abonnere på noe som helst av gaming mags, så vil du ikke abonnere på PCG US ivartfall. PCGamer UK er minst tjue ganger bedre...jeg har lest mange blad av begge "sider" og de kan ikke sammenlignes.... (BTW. jeg abonnerer på PCG UK )" så utrolig enig at det svir! har lest begge blada flere ganger og jeg brukte å abonere på PCG UK før helt til pengene tok slutt, men aldri om jeg hadde bjynt på med US. UK er kongen. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 23:04, viCtim skrev:altså, doom3 er jo alt for fokusert på det visuelle. tror heller jeg ville vektlagt andre ting jeg. kan ikke bli hekta som jeg er på CS i 2 år på pur grafikk. det funker ikke. Ikke for å være vanskelig, men de fokusere ikke bare på grafikk. De har også utviklet en utrolig lyd-motor som skal overgå det meste (Skal bli noe av det beste vi har hørt!) + ny fysikk motor som etter det jeg har lest er meget bra. Showoff or not. Dette er skritte videre mot interaktiv film! Det er dette de fokuserer på. "alt fokusert på det visuelle" Stemmer nok ikke dessverre. Typisk irriterende utsagn :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 vennligst les, så kanskje du ikke blir irritert. "altså, doom3 er jo alt for fokusert på det visuelle" skifter lixom litt mening. fra ALL vekt på grafikk, til for mye vekt på det. etter min mening da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå