Kenny Bones Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Nå må ikke denne tråden spore av i fordommer da. Jeg forstår politiet fult ut, men de er ofte altfor brutal og da reagerer folk som de gjøre. Har selv opplevd å blitt slått ned i bakken, satt på håndjern og ført på glattcelle i 6 timer pga av 0.3 gram hasj.. Om det var nødvendig kan diskuteres (det var ikke nødvendig) og en del Politi elsker å ha makt! Men om jeg hadde vært politi i denne situasjonen, tror jeg jeg ville ha blitt pissed av å få en bøtte med mannskit i trynet! Da hadde det sikkert gått noen kuler ja! :!: Men at de ikke fikk albulanse er det jeg reagerte mest på. Sånt skal ikke forekomme uansett hvor skyldig eller ikke skyldig noen er. Legehjelp har alle rett på uansett omstendighet. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg kan i allefall si at dersom noen hadde kastet den bøtta på meg, hadde jeg ikke nøyd meg med å legge dem pent i bakken. Syns de tåler rimelig mye provokasjon før de blir voldelig. Mye mer enn meg i allefall og slik skal det vel være. Jeg tror de aller fleste (med noen veldig få unntak) har gjort seg fortjent til litt hardhent behandling fra politiet om de får det. Vil du være med på leken... Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Men som andre har påstått her, at "slik har det alltid vært", er direkte feil. Opp i gjennom forrige århundrede har nok enkelte tilfeller oppstått, men det har aldri vært så ille som i de senere år. Dette er DEFINITIVT en NY trend blandt rettsvesenet! Passer vi ikke på, har vi plutselig private fenglser og lignende tilstander her i Norge også. Ikke bare det, men vi får også politibetjenter som får bonus for antall mennesker de greier å få fengslet. Se dokumentar fra BBC4 http://globalresearch.ca/articles/DAV505A.html Vi kan da vel ikke ha det slik?!?! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er da helt normalt å legge rabiate folk som motsetter seg arrestasjon i bakken. At de lager drama og skriker gjør ikke at politiet bare kan slippe dem. Det enkelte her glemmer er at det ikke er politifolkene selv som har kommet på eget initiativ. De ble beordret dit, og deres overordnede sendte ordren etter at andre forsøk på løsninger ikke fungerte. Hele denne saken lukter dritt, men det er ikke politiets feil. Politiet ser ut til å ha opptrådt helt korrekt, og disse venstreraddisene fikk altfor mye igjen for skuespillet sitt. "Brutal atferd av makten" du liksom. Etter ordbruken å dømme er vel han som ringte inn selv en venstreraddis som kaster bort nødtelefonens dyrebare tid. Tenk om denne raddisen klarte å forhindre noen som faktisk trengte hjelp fra å få det? Tiltal ham i såfall for mord. Det som politiet dreit seg ut med, var at de sikkert fant ut at her hadde de sjangsen til å leke litt ekstra "Lovens Lange Arm" osv. kun for å statuere makt. Og dette ELSKER desverre mange av dem, og gjør det med pur glede og faenskap! Det har jeg egenhendig erfart.Måten det ble gjort på, dvs; storme intetanende og sovende menneskers hus midt på natten, er også en ganske ny metode som vi har adoptert fra USA. Man utnytter sjokket og forvirringen som oppstår, når man plustelig blir vekket fra dyp søvn, av at noen stormer inn gjennom vinduet (eller døren) i full terrormundur. De var tydeligvis forberedt, siden de hadde gjort klar ting de kunne kaste. Men at de ikke fikk albulanse er det jeg reagerte mest på. Sånt skal ikke forekomme uansett hvor skyldig eller ikke skyldig noen er. Legehjelp har alle rett på uansett omstendighet. Les politiets versjon: "Hun ble møtt av en ambulanse foran politihuset. Da var konklusjonen at det ikke var noe galt, og hun avsto selv fra videre undersøkelser." Opp i gjennom forrige århundrede har nok enkelte tilfeller oppstått, men det har aldri vært så ille som i de senere år. Dette er DEFINITIVT en NY trend blandt rettsvesenet! Passer vi ikke på, har vi plutselig private fenglser og lignende tilstander her i Norge også. Ikke bare det, men vi får også politibetjenter som får bonus for antall mennesker de greier å få fengslet.Se dokumentar fra BBC4 http://globalresearch.ca/articles/DAV505A.html Vi har det ikke slik i Norge, så jeg skjønner ikke hva dette har med saken å gjøre. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Men som andre har påstått her, at "slik har det alltid vært", er direkte feil. Opp i gjennom forrige århundrede har nok enkelte tilfeller oppstått, men det har aldri vært så ille som i de senere år. Dette er DEFINITIVT en NY trend blandt rettsvesenet! Det skal du få lov å dokumentere. Både hva den nye trenden består i og at det faktisk er værre idag. Det nekter jeg egentlig å tro. Min følelse er i hovedsak den motsatte, at politiet er mer siviliserte idag. Nå blir jeg ikke så ofte arrestert på gaten lenger, så jeg har ikke noe konkret sammenligningsgrunnlag. EDIT: Jeg snakker ikke om forholdene i amerikanske fengsler, men om norsk politi. Geir Endret 20. juni 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det blir håpløst å diskutere med folk, når de godtar automatisk at politiet kan gjøre akkurat hva de vil - når de vil. Hva annet kan jeg si enn at; dere får kose dere i politistaten deres? Jeg flytter til Grønland og blir fangstmann, eller flytter til New Zealand kanskje! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 "Brutal atferd av makten" du liksom. Etter ordbruken å dømme er vel han som ringte inn selv en venstreraddis som kaster bort nødtelefonens dyrebare tid. Tenk om denne raddisen klarte å forhindre noen som faktisk trengte hjelp fra å få det? hvordan i verden kan du være dum nok til å si no sånt? Han ringte vel ikke etter lege hjelp uten grunn,det er tross alt ett 10 talls personer som har snakka med aviser,som har sagt de reagerte på makt bruken til politiet,og at det ikke var legehjelp til stede. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det blir håpløst å diskutere med folk, når de godtar automatisk at politiet kan gjøre akkurat hva de vil - når de vil. Det blir også håpløst å diskutere med folk som automatisk kritiserer politiet, uansett hva fakta måtte tilsi. "Brutal atferd av makten" du liksom. Etter ordbruken å dømme er vel han som ringte inn selv en venstreraddis som kaster bort nødtelefonens dyrebare tid. Tenk om denne raddisen klarte å forhindre noen som faktisk trengte hjelp fra å få det? hvordan i verden kan du være dum nok til å si no sånt? Han ringte vel ikke etter lege hjelp uten grunn,det er tross alt ett 10 talls personer som har snakka med aviser,som har sagt de reagerte på makt bruken til politiet,og at det ikke var legehjelp til stede. Hun trengte ikke legehjelp. Og selvsagt ser det brutalt ut når politiet er tvunget til å legge rabiate raddiser i bakken. Når folk spreller og skriker så nytter det ikke med silkehansker. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det blir håpløst å diskutere med folk, når de godtar automatisk at politiet kan gjøre akkurat hva de vil - når de vil. Det blir også håpløst å diskutere med folk som automatisk kritiserer politiet, uansett hva fakta måtte tilsi. "Brutal atferd av makten" du liksom. Etter ordbruken å dømme er vel han som ringte inn selv en venstreraddis som kaster bort nødtelefonens dyrebare tid. Tenk om denne raddisen klarte å forhindre noen som faktisk trengte hjelp fra å få det? hvordan i verden kan du være dum nok til å si no sånt? Han ringte vel ikke etter lege hjelp uten grunn,det er tross alt ett 10 talls personer som har snakka med aviser,som har sagt de reagerte på makt bruken til politiet,og at det ikke var legehjelp til stede. Hun trengte ikke legehjelp. Og selvsagt ser det brutalt ut når politiet er tvunget til å legge rabiate raddiser i bakken. Når folk spreller og skriker så nytter det ikke med silkehansker. Hun hvem? snakker du om personen som snakker i tlf? Har ikke noe å si om den personen som ringer trenger hjelp,når den personen som ringer mener at noen andre trenger hjelp,så skal det være grunn nok. Det er jo noe som ikke stemmer når så mange naboer reagerer på politiets måte å pågripe dem på? Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er jo noe som ikke stemmer når så mange naboer reagerer på politiets måte å pågripe dem på? Slutt og klag! Knel for politistaten! Overgi deg til myndighetene! Ikke hør på et ti-talls "raddiser"! Politiet snakker alltid sant! Blir du med til New Zealand? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er jo noe som ikke stemmer når så mange naboer reagerer på politiets måte å pågripe dem på? Slutt og klag! Knel for politistaten! Overgi deg til myndighetene! Ikke hør på et ti-talls "raddiser"! Politiet snakker alltid sant! Blir du med til New Zealand? spanderer du ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Blir du med til New Zealand? Gjerne på ferie, men "politistaten Norge" gjør meg ikke videre ukomfortabel, så jeg tror jeg vil hjem etter noen uker. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det blir også håpløst å diskutere med folk som automatisk kritiserer politiet, uansett hva fakta måtte tilsi. Jeg syns det er ålreit at det alltid stilles spørsmål ved folks handlinger, spesielt myndigheter. Men så var det graden av saklighet, da (det var ikke retta mot deg). Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 spanderer du ? Beklager! Har ikke råd, siden den sosialist-fascistiske, NWO-kommunistiske politistaten har tatt fra meg jobben min! Du må nok betale selv! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har ikke noe å si om den personen som ringer trenger hjelp,når den personen som ringer mener at noen andre trenger hjelp,så skal det være grunn nok. Politiet var der. Hvis det hadde vært behov for ambulanse så hadde de fått tak i det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Men man kan aldri være sikre på at andre mennesker alltid dømmer riktig. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det man kan være sikre på er at politiet var bedre i stand til å bedømme situasjonen enn en hysterisk fyr som sto langt unna og skulte inn i mørket, der han så det han ville se, og ikke det som faktisk skjedde. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det man kan være sikre på er at politiet var bedre i stand til å bedømme situasjonen enn en hysterisk fyr som sto langt unna og skulte inn i mørket, der han så det han ville se, og ikke det som faktisk skjedde. hva veit du om at det var mørkt?? du kan ikke si noe utifra den dårlige filmingen. Og du kan IKKE stole på at politiet får tak i legehjelp når det trengs,nok en gang påpeker jeg at det var over 10 naboer som var vitne,og alle reagerte på at det ikke var legehjelp. Når det er så mange personer som ser det,så må noe av det stemme,og stemmer noe av det,så skulle det jaggu meg vært legehjelp der. Grunnen til at det kanskje ikke var der,var pga at politiet reagerte fort og brutalt når de blei kastet avføring på,og dermed ikke hadde den nødvendige legehjelpen de skulle ha hatt. Dette er feil av politiet Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Assa... Har 0 respekt for konstabel! Så J*****E kjepphøye hele gjengen! Tror de kan ture fram som DE vil! Bare fordi de har uniform! -----===Leif was here===------ Endret 21. juni 2005 av Poizon Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Assa... Har 0 respekt for konstabel! Så J*****E kjepphøye hele gjengen! Tror de kan ture fram som DE vil! Bare fordi de har uniform! -----===Leif was here===------ utrolig barnslig sagt. Er du en sånn 11 åring som vil være raddis,og som bare har møtt politiet en gang i barnehagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå