fantomet10 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jeg har kjøpt meg en lite brukt maxtor onetouht 300GB. den er formatert i NTFS og av den grunn kan jeg kun, lese filene på mac'en min... (flytte fra XP til mac) jeg skulle veldig gjerne ha flyttet filer andre veien også(fra mac til maxtoren).. er dette mulig..? har hørt noe om FAT32.. men i så fall hvis det er riktig, hvordan kan jeg formatere den? Takker for all hjelp A. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) FAT32 funker ja. Du bruker Disk Verktøy på Mac'en Enhetsbehandling i Windows Du kan også bruk 'DOS' kommandoer i Kommadolinjen, f.eks format c: Husker ikkje hvordan de var for Unix, men du bruker Terminal i OS X Endret 18. juni 2005 av kvikks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Bruker FAT32 på min eksterne hd, det funker fett med både windows og os x. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Beste løsning er HFS+ med MacDrive på Windows, men dette koster da litt ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå