Gå til innhold

Noen på alliance (BurningBlade) som kan reklamere?

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å få solgt dette questet, men det er ikke så mange som er interessert i å betale over 800g på horde på Burning Blade. Så jeg lurer på om det kanskje da er større muligheter på Alliance siden? Er tross alt dobbelt så mange kjøpere der.

Det jeg lurer på om det er noen her som gidder å reklamere litt for boka? Den ligger på gadgetzan AH akkurat nå, så det er bare å spamme litt i /2 i IF. Tror jeg satte buyout på 1500g, og starting på 1200g. Er kanskje litt dyrt, men vet ikke jeg :roll:

Håper noen gidder å gjøre meg denne lille tjenesten :p

Videoannonse
Annonse
Jeg prøver å få solgt dette questet, men det er ikke så mange som er interessert i å betale over 800g på horde på Burning Blade. Så jeg lurer på om det kanskje da er større muligheter på Alliance siden? Er tross alt dobbelt så mange kjøpere der.

Det jeg lurer på om det er noen her som gidder å reklamere litt for boka? Den ligger på gadgetzan AH akkurat nå, så det er bare å spamme litt i /2 i IF. Tror jeg satte buyout på 1500g, og starting på 1200g. Er kanskje litt dyrt, men vet ikke jeg :roll:

Den prisen var jo helt L-O-L.

En som prøvde å selge den på våres server for 900g i flere måneder. Nytta ikke.

Det jeg lurer på om det er noen her som gidder å reklamere litt for boka? Den ligger på gadgetzan AH akkurat nå, så det er bare å spamme litt i /2 i IF. Tror jeg satte buyout på 1500g, og starting på 1200g. Er kanskje litt dyrt, men vet ikke jeg  :roll:

Hva er så lol med den prisen? På allakhazam er medianen 1200g, og gjennomsnittet 1800g. :ermm:

Hvilken side spiller du på? Tror den blir solgt for mer på alliance i forhold til horde.

Det jeg lurer på om det er noen her som gidder å reklamere litt for boka? Den ligger på gadgetzan AH akkurat nå, så det er bare å spamme litt i /2 i IF. Tror jeg satte buyout på 1500g, og starting på 1200g. Er kanskje litt dyrt, men vet ikke jeg   :roll:

Hva er så lol med den prisen? På allakhazam er medianen 1200g, og gjennomsnittet 1800g. :ermm:

Hvilken side spiller du på? Tror den blir solgt for mer på alliance i forhold til horde.

Men den prisen der er jo på amerikanske servere.. Er ikke helt samme verdi av gull på Europeiske servere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...