steffo33 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 jeg har lyst på det nye logitech Z-5500 og lurte på om det var noe bra, åssen er lydkvaliteten og hvor mye bass det er i det anlegget. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Bra lyd og mye bass. Har audigy 2 zs som ikke støtter coax og optisk, som høytalerene gjør. Det gjør at jeg hører litt susing/bakgrunsstøy når høytalerne er på og ikke spiller. Så jeg hadde vurdert lydkort med coax eller optisk. Ellers helt suverent. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 tror ikke den bakgrunnsstøyen skyldes at du bruker analog tilkobling... jeg har creative gigaworks s750 og bruker kun analog, har ikke et snev av susing/støy i høyttalerne! så ikke kom med den!! Lenke til kommentar
wiak Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Bra lyd og mye bass.Har audigy 2 zs som ikke støtter coax og optisk, som høytalerene gjør. Det gjør at jeg hører litt susing/bakgrunsstøy når høytalerne er på og ikke spiller. Så jeg hadde vurdert lydkort med coax eller optisk. Ellers helt suverent. der tar du feil audigy 2 zs har støtte for Digital Coax ut bare sjekk manualen! den treng en minjack til coax adapter btw: jeg bruker ikke creative for jeg syns dem burde bruke Standard pluger og jeg har hørt at dem bruker ikke standard 5.1 kabler som bare følger med creative sine anlegg eh? og Minjack til coax ut? er jo lattelig! men detter er på bulk og retail men ikke på Platinum og PRO eh! menmen dette er min mening! Endret 23. juni 2005 av wiak Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har et Z-2300, det er det samme anlegget bare 2.1... Nesten lik sub, så å si like satelitthøytalere.. Jeg kjøpte dette anlegget for et godt halvt år siden, og det har spillt siden Hehe!! For å si det sånn, lydkvaliteten er himmelsk, bassen er dyp og brummete, satelittene er klare i lyden og skurrer ikke noenting.. Det skal i tillegg mye til for at høytalerene skal "vrenge" seg slik at de skjærer.. Flere kamerater har vært nede hos meg å sett på film, hørt på musikk og lignende, og de har endt opp med det samme Anlegget som jeg har nå Dette er til å anbefale på det sterkeste..!! Men jeg ville gått for 2.1 systemet, det koster mye mindre, og fortell meg: Hva skal du med 5.1 uansett?? Er greit til skrekkspill og film og sånnt, men bortsett fra det, du får jo samme nytte av et 2.1 anlegg.. Og dessuten er det så forbanna mye å holde styr på når du har 5 høytalere.. (Syns jeg da) Og i tillegg så har 2.1 anlegget fra Logitech THX som gir deg garantert klarere lyd enn et uten Men anbefales.. Sjekk også andres erfaringer på HW.no.. Her har du til Z-2300 og til Z-5500: Z-2300 Z-5500 Lykke til med shoppinga Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) jeg har lyst på det nye logitech Z-5500 og lurte på om det var noe bra, åssen er lydkvaliteten og hvor mye bass det er i det anlegget. Myyyye bass, mere enn man trenger noensinne antakeligvis. Ihvertfall mere enn jeg får bruk for, som bor i blokkleilighet. Veldig kraftig anlegg som har veldig klar lyd (ihvertfall forhold til mitt forrige anlegg.) De fleste FPS i dag støtter jo også 5.1 lyd så det er jo ikke noe minus eller. Og WoW Endret 23. juni 2005 av B-QL Lenke til kommentar
wiak Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 jeg har lyst på det nye logitech Z-5500 og lurte på om det var noe bra, åssen er lydkvaliteten og hvor mye bass det er i det anlegget. jeg har Z-5500 og det er fett sier jeg bare kjempe fin lyd når man spiller DTS/DD via Digital rå bra bass helt topp sier jeg bare skal vis nokk være ikke fastet kabler til høytallerne på den siste versjonen av Z-5500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå