embark Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Klubbheads hadde vert konge og fått med seg. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sommerparaden er den verste Oslo-dagen hele sommeren. Det slår aldri feil, tusenvis av dopa 15 år gamle jenter fra bygdenorge som hopper rundt i alt for korte topper og viser fram de dvaske magene sine med sommerfuglepiercing i navlen. Cya on teh flåte, bitch Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Klubbheads hadde vert konge og fått med seg. Multima, der jeg jobber, skal sponse Klubbheads flåten Youll see me on top, I guess. Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Klubbheads hadde vert konge og fått med seg. Multima, der jeg jobber, skal sponse Klubbheads flåten Youll see me on top, I guess. Du må ta bilder! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 I protest mot klubbheads og musikken de lager, så tviler jeg på det. Skal bare sleske meg inn på damene, jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Kjører artistene f.eks. Menno de Jong & Klubbheads på bussene for så at de spiller etterpå på mainstage på slottsplassen? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er det noen som fikk tatt bilder? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er det slutt på Love Parade?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ingen som har en sommerparaderapport å melde? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hehe, var iallefall mye skjønt å se på Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Jeg digga det i alle fall... Har skrevet en liten rapport, men den er på engelsk da.. Har masse bilder på mobben, så jeg må bare finn eut hvordan jeg får lagt dem inn på dataen! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 legg ut den engelske rapporten da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå