Crozzfire Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hey, Vet ikke hvor mye informasjon som er relevant så bare skriver opp alt: Jeg har 3 harddisker. Formaterte nylig C:\ og la inn Windows (XP Pro SP2) på nytt. Før formateringen hadde jeg følgende partisjoner: Harddisk 1: C:\ , D:\ , F:\ Harddisk 2: E:\ Harddisk 3: G:\ Under formateringen slettet jeg partisjonene på harddisk 1 og partisjonerte det inn i to deler istedenfor, nye C:\ og nye D:\. Dvs etter formateringen ser det slik ut: Harddisk 1: C:\ , D:\ Harddisk 2: F:\ Harddisk 3: G:\ Alt funker helt bra, bortsett fra G:\ som jeg ikke får tilgang til (går på My Computer og dobbeltklikker G:\, får meldingen "G:\ is not accessible. Access is denied". Det er bare jeg som er bruker på maskinen og jeg er administrator. Hvordan kan jeg få tilgang på G:\ igjen? Vil ta vare på filene der, så ikkeno formatering. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 For å kunne få tilgang til filene dine igjen, må du ta over eierskapet. Du finner en guide her : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229990 (sticky i windows kategorien) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå