jornman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har k750. Helt siden jeg kjøpte den har jeg hatt litt problemer med å sende/lese e-post. Jeg har de rette instillingene, det er ikke det. Når jeg trykker 'send/motta', så står det 'finner server', men det skjer ikke noe. Etter en lang stund står det 'server ikke funnet'. Må sies at det fungerer av og til, da etter at den har 'hengt' en stund på 'finner server'. Hva skyldes dette? En bug? Har oppdatert mobilen, hjalp ikke. Wap og mms funker fint. Har også prøvd å sjekke e-post med moderens mobil (k508i), med mine egne innstillinger, og det funket fint. mvh j.n. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvilken operatør og hvilket abonement bruker du? Lenke til kommentar
jornman Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg har Telenor privat+ abo, og adsl fra Telenor. Altså en @online.no adresse. Andre som har problemer med dette? Lenke til kommentar
Duckislate Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei, har samme problem med min, bruker også Telenor/ Online e- post. Står bare på "finner server". Har du funnet ut av det, ev. hvordan. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 jeg prøvde med netcom epost, men fikk: mangler innboks elns. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg testa min akkurat nå.. funker som det skal med NetCom. Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Du må gå på e-post og på innstillingene der. På "koble til med" skal du opprette en "ny konto" med innstillingene gprs-data, apn-navn "internet" og brukernavn og passordet ditt til online-adressa. Du må altså ha en separat "Koble til med"-oppkobling med mailen din med eget brukernavn og passord i det. Pop3-protokoll (pop.online.no) port 110, utgående server (smtp.online.no) på port 25. Resterende er lett. Jeg bruker chess, men har ingen problemer med dette. Lenke til kommentar
adale Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har et stort problem. Jeg bruker webhuset.no sin epostadresse. Der må brukernav være [email protected]. Det ser det ut som ikke er mulig. Stemmer det? Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Om eposttjenesten støtter IMAP eller POP3, klart du kan! Du får ikke hotmail på mobilen (foruten deres egen varslingstjeneste på sms) Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har akkurat fått meg min første SonyEricsson tlf. Jeg har noen "oppstartsproblemer".. Jeg får ikke til epost. Den blir stående som trådstarter forteller: Finner server. Jeg har hørt at man fint kan sjekke gmail kontoen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå