Gå til innhold

Sending/motta e-post med k750i

Anbefalte innlegg

Har k750. Helt siden jeg kjøpte den har jeg hatt litt problemer med å sende/lese e-post. Jeg har de rette instillingene, det er ikke det. Når jeg trykker 'send/motta', så står det 'finner server', men det skjer ikke noe. Etter en lang stund står det 'server ikke funnet'. Må sies at det fungerer av og til, da etter at den har 'hengt' en stund på 'finner server'. Hva skyldes dette? En bug? Har oppdatert mobilen, hjalp ikke. Wap og mms funker fint. Har også prøvd å sjekke e-post med moderens mobil (k508i), med mine egne innstillinger, og det funket fint.

mvh

j.n.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Du må gå på e-post og på innstillingene der. På "koble til med" skal du opprette en "ny konto" med innstillingene gprs-data, apn-navn "internet" og brukernavn og passordet ditt til online-adressa.

Du må altså ha en separat "Koble til med"-oppkobling med mailen din med eget brukernavn og passord i det.

Pop3-protokoll (pop.online.no) port 110, utgående server (smtp.online.no) på port 25.

Resterende er lett.

Jeg bruker chess, men har ingen problemer med dette.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har akkurat fått meg min første SonyEricsson tlf. Jeg har noen "oppstartsproblemer".. Jeg får ikke til epost. Den blir stående som trådstarter forteller: Finner server.

Jeg har hørt at man fint kan sjekke gmail kontoen.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...