Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er ikke så flink til å finne font'r som passer inn på hjemmesider osv, så lurte på om noen kunne legge på "www.fuzzy.moo.no" eller "fuzzy.moo.no" på denne logoen: Hjemmesiden: www.fuzzy.moo.no Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Her er en: Takk, skal teste den i morgen, men jeg tenkte egentlig på noe mer stilren font Lenke til kommentar
lubb Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Sånn, der har vi skrift på... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jeg er ikkeno flink med tekst på bilder i PS o.l men hadde det ikke vært litt kult om det sto bare fuzzy f.eks mer i bakgrunn som blenda litt inn i bakgrunne? kanskje gråfarge? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Om man har noe problem med design og lignende, så er det bare å kontakte lubb. Stilig den siste. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Eras. Ikkje noko spesielt, men stilreint. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Skal teste dem ut om 5min, takk for bidragene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå