norsemanGrey Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Vet ikke om dette er helt riktig plassen for å legge inn dette emnet, men fant ingen andre som passa. Har planer om å kjøpe meg et et Thermaltake Armor kabinett og mest sansynlig et DFI LANPARTY SLI-DR hovedkort. Nå er det slik at jeg begynner å bli ganske lei av støyende maskiner så jeg har tenkt til å driste meg til med vannkjøling i den nye maskinen jeg skal bygge. Jeg skal ha vannkjøling på CPU, skjermkort, hovedkort og harddisker, men..............jeg har ikke veldig mye peiling på hverken hvordan jeg bør sette det opp, hva slags utstyr jeg bør kjøpe, eller hvor jeg kan få kjøpt det. Så hvis det er noen her inne som kan hjelpe meg med litt informasjon på dette området så ville jeg satt stor pris på det. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Feilposta til tusen, den skal ligge i "Kjøling - Vann og ekstrem" Rapportert Endret 17. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Beklager. Men hvordan skal jeg slette den da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 du trenger sikkert ikke å slette... moderatoren tar bare å flytter den. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Viss ein oppdager at ein har posta tråden sin i feil kategori så rapporter den inn med ønske om flytting (no gjorde sigen det for deg). Så blir dei som oftast flytta. Denne skal få fly frå kabinetter til vannkjøling Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Microplex.no og 3dfxcool.no er noen fine butikker, liker best microplex selv. Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Ok, da var den flytta takk for hjelp. Men er det noen som kan hjelpe meg med problemet mitt da?? Lenke til kommentar
expoke Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hei .. du har jo flere muligheter .. du kan enten kjøpe ett komplett sett med pumpe, blokker,raddis og alt det der. Eller du kan sette sammen de tingene har lyst på selv. som mage sa så er microplex en glimrende butikk når det gjeller vannkjøling. hvis du velger og kjøpe ting løst så trenger du følgende : -pumpe -radiator -blokker (til de komponentene du eventuelt skal kjøle ned) -vanntank -slanger -til diverse tilsettningstoffer i vannet pass på når du kjøper at du skjekker dimensjonen på niplene stemmer over ens. skulle jeg ha glemt noe da så får noen andre rette på det lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå