Gå til innhold

Vannkjøling til Armor

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er helt riktig plassen for å legge inn dette emnet, men fant ingen andre som passa.

Har planer om å kjøpe meg et et Thermaltake Armor kabinett og mest sansynlig et DFI LANPARTY SLI-DR hovedkort. Nå er det slik at jeg begynner å bli ganske lei av støyende maskiner så jeg har tenkt til å driste meg til med vannkjøling i den nye maskinen jeg skal bygge. Jeg skal ha vannkjøling på CPU, skjermkort, hovedkort og harddisker, men..............jeg har ikke veldig mye peiling på hverken hvordan jeg bør sette det opp, hva slags utstyr jeg bør kjøpe, eller hvor jeg kan få kjøpt det. Så hvis det er noen her inne som kan hjelpe meg med litt informasjon på dette området så ville jeg satt stor pris på det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei .. du har jo flere muligheter .. du kan enten kjøpe ett komplett sett med pumpe, blokker,raddis og alt det der. Eller du kan sette sammen de tingene har lyst på selv. som mage sa så er microplex en glimrende butikk når det gjeller vannkjøling. hvis du velger og kjøpe ting løst så trenger du følgende :

-pumpe

-radiator

-blokker (til de komponentene du eventuelt skal kjøle ned)

-vanntank

-slanger

-til diverse tilsettningstoffer i vannet

pass på når du kjøper at du skjekker dimensjonen på niplene stemmer over ens.

skulle jeg ha glemt noe da så får noen andre rette på det :) lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...