Jubelsau Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Hei. Jeg har tenkt at jeg skulle oppdatere driveren til skjermkortet mitt, men jeg har noen spørsmål angående hva jeg skal gjøre. Og siden jeg er helt grønn på skjermkort så spør jeg her. Jeg har altså et Ati Radeon 9600 PRO 128mb skjermkort. Er det denna (Catalyst 5.6?) som er den nyeste driveren? Må jeg fjerne den gamle driveren før jeg installerer den nye? Er det et spesiel mappe jeg skal lagre den nye driveren i? (se vedlagt bilde) Må jeg avinstallere disse? Takker for svar Som sagt så er jeg grønn når det gjelder skjermkort. Ja, jeg er n00b. Endret 18. juni 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Ingen som veit noe?? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ja det er Catalyst 5.6 Bare fjern den gamle først Driveren lagrer seg selv på c: Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Er det den som er merket av på bildet som jeg skal fjerne da, eller? Den på 3 gb. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Fjern det som er på bildet, så installerar du den nyaste catalyst driveren (5.6). Endret 21. juni 2005 av Elensar Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Fjern det som er på bildet, så installerar du den nyaste catalyst driveren (5.6). Yes, sir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå