Gå til innhold

Flytte et instalert program?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei. i noen tilfeller går det bra å flytte programmer. husker at jeg flytta Ad-aware 6.0 over nettverket på skolen. slik at jeg fikk kjørt EXE fila til Ad-aware fra hvilken som helst pc på skolen, bare jeg var logga inn på min konto. dette funka fint det. fikk kjørt programmet og oppdatert det på vanlig måte.

men som sagt. dette funker ikke med alle programmer. vet at MSN Messenger også kan flyttes på uten at programmet ødelegges. selv prøvde jeg å flytte Partition Magic og Drive Image til andre partisjoner på maskina mi for så å slippe å installerer disse senere. jeg mener ganske bestemt at dette funka greit.

Lenke til kommentar

Er snakk om å flytte en instalert program til en annen mappe på samme maskinen.

Grunnen til dette er at alle programmene mine blir instalert automatisk sammen med windows, og da ender noen av programmene som er svensk i mappen "program" og ikke i mappen "programfiler" hvor jeg vil ha dem.

Lenke til kommentar

tja. dette går det jo an å endre på da når du installerer programmet.

f. eks C:\Programfiler\Winamp

men uannsett. det skal gå an å bare flytte programmet ja.

ta bare mappa som du vil flytte å flytt denne til mappen Programfiler. se om programmet starter etterpå. jeg tror programmet vil det, men du må nok endre snarveiene til programmet også, siden at snarveien peker til mappa som programmet orginalt lå i.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...