Zamoht Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg får ikke til å dele filene mine med andre ved bruk av WinMX.. "waiting for incoming" connection er det eneste som kommer opp.. Jeg bruker ingen form for tredjeparts firewall, bare den innebygde i winXP.. Forøvrig har jeg Telenor ADSL Noen som har hatt lignende problem og kan hjelpe? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 hmmmmm.... jeg TRENGER faktisk hjelp! :smile: Lenke til kommentar
thotta Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Hva med å prøve å disable firewallen i XP ? Har hørt at denne er MEGET streng... Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Nå kjenner ikke jeg til Telenor sin ADSL løsning, har NextGenTel selv, men tipper det blir noe av det samme. I så fall må du nok gjøre noe endringer i oppsettet på routeren/modemet for å slippe WinMX'en igjenom på de portene den bruker. Tror det er 6699 og en til, men det finner du ut ved å se på oppsettet i WinMX. Hvordan sette opp routeren burde Telenor kunne hjelpe deg med... Andy Lenke til kommentar
Benito Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Firewallen i Win XP er for streng til å bruke winmx. Jeg har prøvd flere forskjellige software firewaller, å alle lar winmx få arbeide fritt untatt den som er innebygd i xp. Jeg bruker norton, og denne hindrer ikke winmx. Telenor bruker ikke routere, men adsl modem, så dette hindrer deg heller ikke noe som helst når det gjelder fildeling. Det beste du kan gjøre er å slå av den som finnes i xp å installere en annen hvis du synes at du trenger brannmur. Lenke til kommentar
xhair Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Rart... har akkurat installert XP og har hatt TN ADSL på min maskin. Aldri hatt noen problemer med Win MX for min del. Men jeg har også lasta ned siste versjon av programmet.... xhair Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Du må bruke siste versjon av WinMx. Det er 3.22 tror jeg. Gi oss beskjed hvis du finner ut av det. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 joda... jeg skrudde av firewallen i xp, la inn zonealarm og vips var det ordnet.. Men jeg hadde faktisk prøvd dette tidligere, men da så det ikke ut til å fungere.. Utrolig hva en rstart kan gjøre for en datamaskin. takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå