Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Av og til vil ikke pc'en starte. Enten blir skjermen bare svart, eller så stopper den helt opp i windowsmerket. Når jeg endelig får startet den opp, før jeg en beskjed om at "windows xp har gjennopprettet en alvorlig feil i registeret. Gjennopprettingen var vellykket.." Det er også noe rart når jeg har hørt ferdig en sang i Windows Mediaplayer. Da får jeg opp meldingen "Windows Mediaplayers installasjonsprogram er allerde i gang) Pc'en går også tregere enn forventet. Men problemet er at jeg egentlig ikke vil formatere, siden jeg har gjort det to ganger på 2 mnd, og jeg er redd for at aktiveringsnøkkelen går ut. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 En liten formaterin skader aldri, men det lukter litt flere problemer enn bare HDDen også Prøv med en formatering først og si hvordan det gikk! Lisensnøkkelen er ikke noe stress for hvis du får problemer med å aktivere så er det bare å gjøre det over telefon... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 En liten formaterin skader aldri, men det lukter litt flere problemer enn bare HDDen også Hva mener du med det? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Tja, jeg hadde lignende problemer selv etter at jeg kortslutta DVD-ROMen min og fucka IDE kontrollern på HKet mitt... Men i første omgang ville jeg ikke bekymret meg for HKet, sjekk om det er HDD først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå