jonas27389 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det er en stor 120mm vifte som står å blåser rett opp i kabinett taket.. Fordi ellers står den feil vei å sender varmluft utover Cpun.. jeg kjenner nesten ikke no luft som kommer ut av psun bak. Ja får vell levere den inn å få ny. Om en Liten stund. lan i morra Hmmm.. Viften på MIST 500W trekker luft, den blåser ikke... Det er ikke så rart om den er svidd når den ikke får trukket inn luft. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jepp, det er nok som de andre sier, du har montert den feil.. Har samme PSUen selv, i et Lian-Li PC6277A. I dette kabinettet er det helt riktig å sette den som du har gjort,da den trekker fersk luft gjennom et filter i toppen av kabinettet, og blåser den ut gjennom perforeringene bak.. Tvilsomt at dette er en garantisak, da du har montert PSUen feil, men det er ikke opp til meg å avgjøre. Men du må nok forberede deg på å ta støyten selv.. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 ville støvsuga hele greia innvendig jeg. min psu er helt rolig når dataen er av Mvh kandalf Lenke til kommentar
opticus Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 vær forsiktig om du støvsuger inni pc'n. Jeg ville aldri gjort det selv, skal blåse ren pc'er ikke suge de rene.. pc'n skal ikke lage strømlyd når den er skrudd av, bytt strømforsyning, kan være at den er ustabil og dette fører til disse bluescreenene du har opplevd også. offtopic: morra di i tanga?! wtf... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 vær forsiktig om du støvsuger inni pc'n. Jeg ville aldri gjort det selv, skal blåse ren pc'er ikke suge de rene.. Støvsuging av pc'er går helt greit. Har gjort det et titalls ganger, funker som bare rakkern. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 støvsugere er ofte litt ladet av statisk eletrisitet, derfor man burde være litt forsiktig. men det er jo generellt når man holder på inni der at man skal være litt forsiktig så det ikke kommer en plutselig utladning. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 kjøp en axe, og spray godt rundt når du blir for lei av lukta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå