B4stian Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er det noen som har noen veldig gode sanger på lager? Liker det meste, alt i fra Slipknot til REM så spiller egentlig ikke noen rolle, men liker Vermillion part 2 og nothing else matters veldig godtt fordi det er rolige og fine balader, og på samme måte liker jeg Vermillion (part 1) og metallica - die die darling og fuel for da får jeg er skikkelig "kick" Tips? Kanskje Nirvana? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Merkelig problemstilling, siden man her er nødt til å ramse opp tusenvis av titler. Ta en titt i "Sanger som gir deg frysninger" eller "Din favorittsang i dag"-trådene f.eks. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Vil anbefale "Rammstein" på det sterkeste! De har harde låter, ballader, låter på flere språk,akustiske osv. Kan anbefale låter som: Los Du Riechst So Gut Das Modell (Kraftwerk cover) Sonne Tier Eifersucht Du Hast Mein Herz Brennt Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Hammerfall har et par bra akkustiske sanger. Og generelt bra musikk ellers. Nirvana, ja; Polly, Lithium, Smells Like Teen Spirit, The Man Who Sold The World (Bovi sang orginalt) - Nirvana Unplugged @ MTV er bra. -Jar Endret 18. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Opeth sitt Damnation-album gir meg gåsehud hver eneste gang. Så kan jeg vel begynne å skrive opp et par sanger: Die Apokalyptischen Reiter - Reitermaniacs Mudvayne - Happy? Carbon Leaf - Shine Press Play On Tape - Comic Bakery (C-64 Tribute) Flaw - Only the Strong Knorkator - Weg Nach Unten Flickerstick - Smile Slipknot - Bitchslap/Gently Rammstein - Klavier (deres desidert beste sang) Kamelot - Center of the Universe Kittie - Into the Darkness Hoobastank - Can I buy you a Drink Excrementory Grindfuckers - Grindfuckers out of Hell Seal - Kiss from a Rose Extreme - More Than Wors (hah, jeg vet ) Green Day - Good Riddance ABBA - Happy New Year Charite - Når hjertet mitt banker (Jr MGP) The Mars Volta - Drunkenship of Lanterns Metallica - Astronomy (Blue Oyster Cult-cover) Incubus - Anti-gravity love song Slayer - Bloodlines Anorexia Nervosa - Mother Anorexia Pånnivågn - Odè til snusn Celine Dion - I'm your angel Yvonne Catterfield - Glaub an mich (eller noe i den duren, så den på VIVA i armyn) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Moonsorrow - Unohduksen Lapsi Rammstein - Mein Herz Brennt Nightwish - The Pharao Sails To Orion Sonata Arctica - The Power Of One Sonata Arctica - Wolf And Raven Stratovarius - Phoenix Eric Clapton - Tears In Heaven Manowar - Warriors Of The World Vinskvetten - Ingolf Kvamme Children of Bodom - Bed Of Razors Odd Nordstoga - Mademoiselle Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 In Flames -> Insipid 2000 Satyricon -> Fuel For Hatred Children Of Bodom -> Needled 24/7 Masterplan -> Crimson Rider Susperia -> Chemistry Ásmegin -> Til Rondefolkets Herskab Arch Enemy -> Silent Wars Debauchery -> Kill Maim Burn Sonata Arctica -> Revontulet Damageplan -> Fuck You Pantera -> Fucking Hostile Unleashed -> Warmachine Symphony X -> Inferno Storm -> Oppi Fjellet Mnemic -> Door 2.12 Agathodaimon -> Cellos For The Insatiable Arcturus -> To Thou Who Dwellest In The Night Slayer -> Raining Blood Helloween -> Mr. Torture Crematory -> Temple Of Love Evergrey -> Blackened Dawn Sirenia -> Voices Within Immortal -> Triumph Queens Of The Stone Age -> No One Knows AC/DC -> Fire Your Guns Dette er favorittlåtene fra de nevnte bandene, men jeg kan også liste opp en haug med gode album også, hvis det er ønsket. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tror du trygt som Jarek sier prøve deg på noe Hammerfall. Kansje Crimson thunder albumet hadde vært fint, der er det mye variert. Av det mer melodiske er Stratovarius´Hunting high and low og Eagle Heart to av mine favoritter. Vært å skjekke ut! Edguy har også mye kult, Hellfire club anbefales. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_power_ballads Her har kan du velge mellom et utall power ballader som du likte så godt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Vil anbefale Dream Theater.. Mitt favorittalbum er Six Degrees of Inner Turbulance, det tror jeg du kan like. Nirvana ja, de har mye bra de... Skjekk ut den samle-cd'en som kom ut for et år eller to siden Noen andre bra sanger jeg tror du kan like: System of a Down - Radio Video Pantera - Cemetery Gates Judas Priest - Breaking the Law Metallica - Hero of the Day Metallica - King Nothing Metallica - Bleeding Me Finntroll - Blodnatt Tool - Parabola Noe litt hardere, men som jeg tror du kan like for det: Satyricon - Mental Mercury Dimmu Borgir - The Promised Future Aeons Dimmu Borgir - Puritania Immortal - At the Heart of Winter Immortal - Against the Tide (In the Arcitc World) Immortal - Beyond the North Waves Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Var på fest i kveld, og en kompis av meg satte på Sentenced. Et finsk metalband som absolutt falt i smak. Anbefaler låten "Excuse Me While I Kill Myself". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå