Herr Brun Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Etter at akam.no fikk en ansiktsløftning har jeg en bug i skinet. Det virker som det er helt på måfå størrelsen på artikkel-ingressene på forsiden er. Hvis jeg oppdaterer eller lukker vinduet og går inn på nytt skiftes størrelsen. Se bilde for illustrasjon av problemet (blir tydeligere hvis du zoomer inn). http://www.freewebs.com/kamuikingdom/bilder/Akam-problem.jpg Herr Brun Endret 17. juni 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Bug i bildelinken din tror jeg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Faktisk ikke. Hvis du høyreklikker og velger "kopier adresse", for så å gå inn på den på en annen måte fungerer det. Linken er http://www.freewebs.com/kamuikingdom/bilder/akam-problem.jpg. Hvorfor funker ikke bildelinken? Edit: Ok, nå blir jeg forvirret. Jeg sjekker linken (går inn på hjemmesiden og kopierer, tester denne i en ny browser, limer denne direkte inn i posten, men fortsatt funker det ikke! Edit2: Nå funker det, og jeg gjorde ingenting Herr Brun Endret 17. juni 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Når jeg trykker på linken får jeg opp denne siden i et nytt vindu.... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Du har glemt å betale for båndbredden din. Can I hotlink images? Can I put Images or files on my FreeWebs account and have them available from other sites? Hotlinking means storing an image on one web account and linking directly to it from another website. This is also referred to as Image hosting. Some users wish to have their images available to link to from other webpages such as eBay or from their discussion boards. FreeWebs prevents this type of use as our primary purpose is to provide web hosting. However, for those users who do wish to use FreeWebs as an image host as well, we have made available Webzoom which will permit your files to be hotlinked and will also increase their bandwidth speed. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Aha... Kan dere være så snill å bare kopiere å lime inn da? Så skjønner dere problemet. Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå