Gå til innhold

Zalman GPU-blokk og 3/8"? Går det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slangeklemmer er ikke bestandig å anbefale, spesielt når dimensjonene blir såpass små.

En slangeklemme er tross alt ganske stiv, og vil sjelden eller aldri forme seg godt nok rundt en myk PVC(?)-slange, uten å delvis ødelegge denne.

Av den grunn ville jeg heller valgt strips, eller de nylonvariantene av slangeklemmer som også er tilgjengelige.

Teflontape er vel og bra, til sitt bruk. Da snakker vi først og fremst om tetning av gjenger.

Som "tettemiddel" i en slik sammenheng, ville jeg i alle fall vært forsiktig, og aller helst unngått det.

Lenke til kommentar

Ser at du har litt samme problem som meg. Etter det jeg har klart å finne av tester og lignende kjøler ikke ZM GWB1 nok for mitt Geforce 6800 GT i hvert fall, og jeg gikk for en annen blokk som nevnt her.

Siden jeg har Resorator1, må jeg altså derfor bruke en litt ukonvensjonell løsning med skjøting av slanger.

Smører meg med tålmodighet sånn ca en gang i halvtimen ;)

Lenke til kommentar

Tror i vertfall ikke jeg får problemer med noe som ikke kjøler godt nok.. ligger på ca. 30-35 grader med viften, og den saken lager nesten ikke varme i det hele tatt. "Memory" er dessuten varmere enn selve GPUen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...