DarkStarr Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei, Jeg har et ati radeon 9800pro jeg syns støyer en god del og jeg har bestemt meg for å gjøre noe med saken, så jeg så på denne og jeg lurer på om skjermkortet mitt blir for varmt vis jeg kjøper den og setter den på. Noen som har erfaringer eller noe som vet mer om denne? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Nei skulle tru den kjøler bra nok Eneste problemet er vekta, 1/2 kilos tung kjøler. Det tærer en del på kortet det Men jeg ville ha kjøpt denne og satt den på halv hastighet. Ved denne hastigheten går vifta senere og vil ikke generere støy som kan høres. Edit: Ja beklager det der, går litt for i svinga Link fiks Endret 17. juni 2005 av Meendel Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 gidder du og sette inn en link eller? Lenke til kommentar
Rebihp Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg har denne, funker fint sammen med vifta som du kan få kjøpt ved siden av. Brukt på en ati 9800 et halvt års tid uten problemer. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Heh, 1 kg med embalasje. Flytter du mye rundt på denne maskinen eller står den helt stille? Jeg ville i allefall vært litt forsiktig om den skal flyttes. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg flytter en del rundt på den jeg, men skjermkortet skal vel tåle det? jeg får vel i værste fall lage en "støtte" til skjermkortet, det hadde vel funka? Lenke til kommentar
omt123 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg fikk den kjøleren som du liker til i topicen i går og jeg må si at den imponerer meg med en svert stille 80mm vifte fikk jeg mitt radeon 9800pro til 423på core og 385 på mem, orginal kjøleren gidde meg bare 402 på core og 374 på mem( jeg satte kjøleribber på rambrikkene).Denne kjøleren vil jeg anbefale til alle som trenger stille og bra kjøling til skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå