Gå til innhold

Ny Windir dvd :D

minotir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er windir det er snakk om...det betyr masse kvalitet... garantert bra ;)

jepp, tror det jeg og. skal kjøpe den pga to grunner; Fordi at musikken er så inni satans bra og for det andre for og hedre valfar.!

R.I.P. Valfar!! :cry:

Lenke til kommentar

Hm lurer på om oppvarmingsbandene er med på konserten fra Rockefeller. Jeg var der. Enslaved og Finntroll var også grisekult å se live.

Spesiellt finntroll, vokalisten er svæær og hoppa rundt på en trang scene. Ganske morsomt.

Enslaved har så mye autoritet i musikken og visuellt at det blir alltid bra. Grutle er uber frontmann.

Det er verdt 200 fordi det støtter opp om et fantastisk band og en ildsjel i metalmiljøet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Endelig ute, ja? Må kjøpes.

EDIT: Åja; "The Windir DVD "Sognalmetal" is almost finished, and will probably be released during june." Bare å vente da :)

-Jar

Nå trenger du ikke å vente mer ;)

Ah, mandag - se om eg får fatt i den da! Etter en minnestund for mattelæreren min. R.I.P.

-Jar

Lenke til kommentar

Det er hovedsaklig Heidra Valfar konserten i Oslo, 3 sept. Men det er et intervju, konsert klipp (1996-2003) og bilder. Bra utvalg sanger på Heidra Valfar konserten. Bla. Fagning, Stridsmann, On The Mountain of Goats m.m.

Verdt de 210 kronene eg betalte for den! Anbefales.

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Men ingenting fra supportbandene på tribute-konserten?

Enslaved og Finntroll sparka nemlig rumpe de også.

Særlig når Grutle på slutten av deres sett sa "No ska me spela ein gammal, gammal låt" og publikum gikk bananas og ropte navnet på sangen.."Slaget...i skogen..bortenfor!", og så den klassiske synth åpningen..nesten bedre enn Windir sitt sett hehe..

For de uinnvidde er den sangen fra split-EP'n med Emperor, Hordanes Land fra 1993. En av de viktigste blackmetal-utgivelsene noensinne.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Så den i den ene platesjappa jeg var i idag.. Vurderer sterkt å kjøpe den. :yes:

var det i en platesjappe i hamar du så den? Hvilken? Og hva kosta den?

den skal skaffes i dag eller i morgen etter jobb :D

Den ved mac'ern på Torghjørnet.. (Husker ikke hva den heter :p )

Kosta 279,- tror jeg... Ikke mer hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...