Stonescream Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Registrerer bare at det ikke er så mange ati8500 problemer lenger.. Ser ut som nvidia og geforce 4 har tatt over... drivere, opengl, strøm, varme osv.. "hyggelig" lesing for en med ati8500 BBA så andre som har det fint med ati korta sine? (ps. hadde kjøpt nvidia om de hadde hatt kort som dekka mine behov i februar, men det hadde de ikke. Så ingen skylapper her. Mener bare at det er litt merkelig når mange går rundt å kritiserer ati kort på grunn av driverproblemer når det ser ut for meg som om problemene er like store på andre siden av gjerdet.) "Evig eies kun et dårlig rykte"? [ Denne Melding var redigert av: Stonescream på 2002-07-23 12:44 ] Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: andre som har det fint med ati korta sine? Jupp :smile: Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Dette innlegget var noe av det mest selvforherligende "haha jeg er best og alt mitt med det" jeg har sett. "Hyggelig" at folk har problemer? Mens du ikke (?) har det? Hadde du konsentrert deg om å skrive en seriøs sak om den prosentvise problemraten til ATI - kontra nVidia baserte kort hadde det vært helt greit. Du er herved stempla som ATI - fanboy med digre skylapper og skadefrohetskompleks. Selv synes jeg det er best med konkurranse mellom likeverdige produkter, slik at forbrukerne kan få mest for pengene. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Er det hyggelig at andre har problemer? Gjør det ting lettere for deg når du selv sliter? Jaja, du har neppe den mest positive livsfilosofien... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg har problemer med mitt "Ati Rage 128 SD TV AGP GL" i linux. Saann til opplysning. Haaper du fant denne informasjonen relevant og nyttig. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 ingen problemer med ati kortet her Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 ingen problemer med hverken nvidia eller ati kort her :smile: tror mere på brukerfeil en hw feil jeg da men =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå