sitdown Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Prøvde å installere linux, men etter flere førsøk skjønte jeg etter hvert at den eksterne cdrom ikke var helt på høyden.. Den interne cd-rom`n er defekt (Laptop) Det som skjedde da var at en del windows filer sannsynligvis ble korupte, får ikke installert program (pga windows installer, sto også at denne meld kommer hvis jeg kjører i safe-mode. Noe jeg ikke gjør) Har prøvd å installere daemon tool + andre, går ikke, muligens det går å installere program som ikke bruker registeret eller winstaller.. Får ikke kjørt aut. oppdateringer. Har greid å overføre filene på windows cd`n, men får ikke dirigert sfc /scannow til å lese disse. Ser jo kun etter cd-stasjoner, vetta hvor mange timer jeg har brukt på dette nå... grr. Håper noen kan hjelpe meg med en bra løsning på dette, vil være evig taknemlig.. Thomas Lenke til kommentar
sBn Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kanskje bare meg, men jeg har vansker med å forstå hva du vil? Installere windows på nytt, kansje? Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 som jeg forstår det så vil han reparere Windows XP installasjonen på samme måte som om han skulle brukt cd, bare at han vil gjøre det fra harddisken? Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Muligens litt vanskelig å sette seg inn i alt som har skjedd på pc`n min i det siste.. Måtte da ha skrevet en hel bibel.. Poenget er at jeg ikke får installert windows på nytt da jeg ikke har tilgang til cd-rom :-) Har prøvd masse forskjellig. Det jeg kunne ha ønsket å gjøre var å reparere windows! Riktig det Wil :-) Endret 17. juni 2005 av thomas111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå