Gå til innhold

reparere xp uten cd-rom

Anbefalte innlegg

Prøvde å installere linux, men etter flere førsøk skjønte jeg etter hvert at den eksterne cdrom ikke var helt på høyden.. Den interne cd-rom`n er defekt (Laptop)

Det som skjedde da var at en del windows filer sannsynligvis ble korupte, får ikke installert program (pga windows installer, sto også at denne meld kommer hvis jeg kjører i safe-mode. Noe jeg ikke gjør) Har prøvd å installere daemon tool + andre, går ikke, muligens det går å installere program som ikke bruker registeret eller winstaller.. Får ikke kjørt aut. oppdateringer.

Har greid å overføre filene på windows cd`n, men får ikke dirigert sfc /scannow til å lese disse. Ser jo kun etter cd-stasjoner, vetta hvor mange timer jeg har brukt på dette nå... grr. Håper noen kan hjelpe meg med en bra løsning på dette, vil være evig taknemlig..

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muligens litt vanskelig å sette seg inn i alt som har skjedd på pc`n min i det siste..

Måtte da ha skrevet en hel bibel..

Poenget er at jeg ikke får installert windows på nytt da jeg ikke har tilgang til cd-rom :-) Har prøvd masse forskjellig.

Det jeg kunne ha ønsket å gjøre var å reparere windows!

Riktig det Wil :-)

Endret av thomas111
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...