DonaldD Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei...! Jeg trenger akutt hjelp, jeg må få snakket med broren min veldig fort.. Fordi han gikk til barnevernet idag, sånn helt uten grunn... Hvordan kan jeg få snakket med han nå!??? Takker veldig mye for hjelp Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Han må da hatt en grunn for å gå dit? Lenke til kommentar
DonaldD Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Den grunnen veit jeg ikke no om, eller hvorfor han dro.. Eneste jeg vil vite er hvordan å få kontakt med han snarest.. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Øhh, skjønner at du synes dette var litt kjipt og derfor trenger hjelp. Men kan ikke si at denne tråden var særlig fornuftig! Du burde kanskje heller ringe den barn og unge telefonen (gratis, den som alle bølle-ringer til når en var liten) Eller ta kontakt med barnevernet og spørre etter broren din Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Han bare gikk til barnevernet, og ble der? Hvordan fikk dere beskjed? Hva sa de? Lenke til kommentar
DonaldD Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Nei, nå orker jeg ikke mer å sette meg foran pc'en.. Føler at dette er håpløst...Dessuten var det moren min som fikk en telefonsamtale når hu var på jobben, hu fikk bare beskjed om at han var på ett anonymt sted og at han gikk dit.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Aldri vært borti noe slikt. Dere får nok mer beskjed i de nærmeste dagene, vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Denne tråden blir bare mer og mer fjern Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Moren din har krav på grunn til at han dro, så er hun skvær så forteller hun deg. Kanskje vet hun det allerede? Og hva om du utdyper hva du mener? Er ikke lett å forstå hva du vil frem til akkurat nå. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hvor gammel er han? og du? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dessuten var det moren min som fikk en telefonsamtale når hu var på jobben, hu fikk bare beskjed om at han var på ett anonymt sted og at han gikk dit.. det hørtes nesten ut som en slags kidnapping, bare det var frivillig.. moren har da rett til å vite hvor han er! eller er det bare når man er under 18? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Det er desverre slik det fungerer. og det er en grunn til det. Kanskje du har en god grunn til å ta kontakt med ham, men barnevernet må følge rutinene som om de frykter det verste. Det er ikke ALLE som har de beste intensjoner nemlig. Kan desverre ikke si annet enn at du kommer til å få snakke med ham men ikke med en gang regner jeg med... edit: @firesky. Mens omsorgsovertakelsen (eller hva som foregår her, har ikke alle fakta) så har hun ikke rett til å vite hvor han er nei. Hvorfor det er sånn burde du egentlig skjønne bare du tenker deg om. Endret 18. juni 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå