Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min 86' VW Golf II, Solgt


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hva i alle dager er det du har rundt eksosendestykket ditt, en sokk? :)

6777585[/snapback]

 

 

Hehe DET STEMMER ;)

 

For å ikke smelte plastikken i fangeren

 

Hva Kezoom ? Hvordan retter jeg den opp? Jeg ser for meg at jeg må vinkelkutte saken og skru på noe stæsj, problemet er bare at røret er såpass skråt hele veien at jeg vet ikke om DET går engang....

 

Varene er på vei, huff de hadde kludra på www.volkswarenhaus.de (eller hvordan det skrives igjen) Så de hadde sendt pakka men så ba jeg om å endre lev. adresse til kristiansand. Og da klarte de å sende ut en nr 2. Så har vært litt styr før jeg ville ta imot, for det blei nemlig hysterisk dyrt for 2 pakker =) Så nå har jeg snakket med spedisjons selskapet og de skal nå få varene fra Moss til kristiansand, så jeg tenker... til uka kanskje. Bra blir det uansett. Kanskje... Jeg mangler grill list til den "duo-grillen" hm.... det burde jeg virkelig anskaffe..

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Syntes det så ut som det ;)

 

Nå har jeg ihvertfall fått ordna med shippingfirma ting, og volkswarenhaus.de hadde gjort en liten bommert og sendt ut 2 pakker. Men det ordnet seg pent og ordentlig. Pakken som jeg egentlig skal ha blei sendt feil til Fredrikstad først, grunnet at de misforstod meg tidligere, men nå er den på vei hit...tipper mandag-tirsdag....

Lenke til kommentar
Ser jo meget bra ut den nå...men må si at når du får nye felger kommer helhetsinntrykket seg myyyyyyyye.... :)

6826632[/snapback]

 

Ja felger er ganske ålreite dyr, men grunnet det stramme budsjettet mitt så er det litt vanskelig å få til egentlig. Ihvertfall noen slike skikkelig fete noen. Som f.eks. brock felger, eller andre tøffe cup felger.

 

Men jeg har store planer om å snuse litt rundt i 2000 kroners klassen fremover. Så får vi se =)

 

Nå må jeg bare få tak i grill list til 2 lykters grill, grill lista til den gamle grillen sammen med de gamle ekstra lyktene og grillen kan lett fåes kjøpt av meg forresten.

 

Tror jeg skal ta og rive av bakrutebremselyset snart også. Føler det blir litt mere clean da.... også montere elektrisk åpning av bagasjeluka sånn at jeg kan fjerne "knappen\nøkkelhullet" bak.

 

Det er parklys i de nye blinklysa også, har bare ikke fått koblet dem til enda, det kan jo bli litt ålreit =)

 

Bare for morro skyld :

 

Foran20mindre.jpg

 

DSC01222-1.jpg

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...