Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min 86' VW Golf II, Solgt

Anbefalte innlegg

Feilpost

Men nå har jeg ihvertfall gått til anskaffelse av hvite/klare sideblinkers =)

Ff8rersiden.jpg

PICT0278.jpg

Den så jalla ut fra siden :D Sånn med tanke på fangeren og hjulbuer. Heldigvis er dette ting som er under construction :cool:

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er framgang, alltids kjekt å ha noe å styre med. Har bare vært fin framgang, skal følge med videre, så jeg og sikkert mange andre håper du får et fint resultat når du er "ferdig."

Endret av k_drey
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

At det skal være SÅ vanskelig å få tak i klare blinklys til 90 fangere fatter jeg ikke...

Ingen som vet når de får inn...

Annet enn det så er det vel på tide å ta seg en tur nedom lakkeringsverkstedet jeg fikk en god pris av igjen vel, sjekke om de har ledig kapasitet snart, skal bli deilig å få på 90 fangeren foran også =)

Lenke til kommentar

volkswarenhaus.de

Vannvittig billig Halve prisen i forhold til norge. Sendte nettopp inn en bestilling. Tåkelys, blinklys, klare frontlamper med kryss i, crystal clear baklamper og grillspoiler. Betaler 2300 for alt i sammen!

Venter fortsatt på GTI leppe fra autospar. Har ventet i ca. 3mnd. nå, så begynner å bli rimelig lei den sjappa der! Husk å ha god tid før dere handler der....

Endret av Pallesen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fant ut hvorfor det var kål å montere 90 fanger foran, noen av festene har røket, men har allikevel fått den til å sitte godt nok så det blir bra =)

Skal opp tidlig imorra og få levert den til lakkering. DET blir spennende =)

Ellers er det klare blinklys og enkel grill på vei fra Tyskland =)

Lenke til kommentar

Sånn, fikk tilbake fangerne fra lakkering idag :) De blei ganske bra synes jeg =) Har ikke noen bilder av dem for øyeblikket da det har blitt ganske mørkt ute og blitz ikke er noen go'ting når man skal vise frem farger. Så neida. Deilig å liksom ha fangerne "ferdig montert". At det ikke gjenstår noe mer arbeid med dem. Så nå venter jeg bare spent på delene som kommer fra tyskland. Og nå føler jeg neste kritiske punkt etter det er eksostuppen min. Den er jo helt GRELL :) Dessuten ligger den innat 90 fangeren og driver og har lyst til å smelte liut op

Edit : Tastaturet mitt streiker tydeligvis litt. Men skal prr

Edit 2 : Der var batteriene byttet og jeg fortsetter der jeg "slapp"

Smelte litt i 90 fangeren ja. Det er ikke bra, derfor vil jeg ha noe som går "rett" ut istedenfor bøyd til siden som denne orginale tydeligvis synes var så pent.

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Takker ;) Tenkte å freshe opp ene siden på førersetet litt da, litt slitt der. Ellers er det strøkent egentlig... normalt slitt bare... Hmm, men jeg har lyst på dørtrekk =)

Edit : Nå har jeg også fått lakket over tidligere sparklede/rustbehandlede steder, og gått over endel riper/flekker slik at den har blitt litt penere. Skal få tatt noen bilder igjen enten imorra eller når jeg kommer frem til kristiansand. Har en pen kjøretur foran meg imorra igjen =)

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Nei er nok bare noe orginalt golf 2 skinn interiør. =) Passet perfekt rett inn =)

Selvsagt har jeg ikke noe digikam i kristiansand kom jeg på. Så bilder av bilen nå som støtfangerne er lakkert uteblir foreløbig ;) Kommer senere isteden. Forbedring ble det ihvertfall. Nå har jeg bare veldig lyst på ny potte\enderør og at blinklysa skal komme i posten =)

Også må jeg fikse meg elektrisk baklukeåpner... hm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...