Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min 86' VW Golf II, Solgt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jah nå har jeg faktisk fått lagt ned bakruteviskeren!! ;) Kan ta bilder senere, fjerna klistremerker også =)

 

Også har jeg fått tak i 90 fangere også! Men det jeg sliter med er at dem er grønne, også koster det 1500 spenn for lakk til fangerne? Og da snakker vi spraybokser.

Var nede på lakkeringsverksted og hørte der og, og han skulle jo ha det samme. Sprø pris for spraybokser syntes jeg!

Lenke til kommentar
Istedenfor å skifte dører og fangere og sånt til 90-deler, selg denne bilen og kjøp en 90 bil isteden....garantert billigere :)

 

Husk: det er billigere å kjøpe en tv komplett....., enn å kjøpe den i løse deler :p

6315598[/snapback]

:roll: Kan overhode ikke sammenlignes... Tviler på det blir rimeligere, fordi han taper penger på å ha kjøpt den bilen (omreg. årsavgift? pluss at han må få solgt den til samme eller høyere pris) itillegg skal han kjøpe ny, med eventuel årsavgift, omreg. ++

 

Dører får du fra gratis til 1000pr stk(eller mer). Fangere koster 2k hos autospar..

 

Tror du har misforstått, det å ha stylet/fikset bilen selv er jo selve poenget. Hvilken glede har du av å kjøpe en fiks ferdig japsestylet bil?!! INGEN! :D

Lenke til kommentar

ENDELIG har jeg klart å løsne bakfangeren. HERSENS rustede bolter =)

Deilig å få den løs ihvertfall, nå skal jeg bare prøve å få tak i en eller annen måte å få lakkert de billig på... det kan jo være et lite prosjekt i segselv. 1500 er IHVERTFALL litt vel drøyt synes jeg.

Lenke til kommentar
Lurer fælt på om jeg skal lakkere gti leppa eller ikke.... humm....

6325265[/snapback]

 

Om du ikke føler du har bruk for hengerfestet vil jeg råde deg til å plukke det av. Nedlagt bakvisker = :thumbup:

 

Hva leppa angår, så kan jeg godt sende deg bilde av undersiden av min leppe. Bilen min er ikke senka en mm, men detter stadig nedi med leppa, så den hadde sett helt grusom ut om den hadde vært lakka. Nå bor jeg i et strøk med ekstreme fartsdumper og hølete veier da, så er jo ikke sikkert du vil ha samme problemet.

Lenke til kommentar

Ikke senket heller nei... nei det gir meg jo litt å tenke på... hummmm

 

hengerfestet er på vei av as we speak, hadde ikke boltene vært så sinnsykt fastrustede! =)

 

Edit : Lurer på om jeg skal kjøpe meg et eller annet penere enderør, sånn gråsvart bøyd stump bak er ikke like fint som noe krommet =)

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Hengerfestet og den gamle fangeren er av nå, =) Driver og pusser rust og sparkler litt. Så skal jeg sette på 90 fangeren ulakkert imorra. Da er den ihvertfall kjørbar.. Kommer nok til å se stilig ut :p

 

Eksosen har jeg allerede tenkt på. Jeg må sikke og få bøyd enderøret for å få satt på noe kromma ende. Den stikker jo nemlig skevt ut nå som dere ser på bildet. Det ville vel sett litt teit ut?

Bruke masse penger på å bytte mer eksosting tror jeg ikke jeg føler for akkurat nå. Viktigste er at det ser litt ålreit ut =)

 

Edit : Fangerne tror jeg ikke jeg gidder å ta bumper care på før jeg har fått lakkert den nederste delen? Eller hva tror dere er smartest?

 

Felger tenker jeg på hele tiden egentlig... er i tvil om hvor mye penger jeg vil bruke på det. Tror ikke jeg har lyst til å bruke så mye mer enn 2k med felg og dekk. Og da begrenser utvalget seg =) hehe. Sånn er det å være student og ha MC å reparere samtidig :D

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Denne lørdagskvelden koste jeg meg med litt rust eter... superkoooozt

 

PICT0274.jpg

 

Og slik ser bilen ut om natten i svakt flomlys uten hengerfestet og bakfanger ;)

 

PICT0273.jpg

 

PICT0272.jpg

 

Edit : Vel middelet ser ut til å fungere meget bra... får klæsje på litt tykkere lag imorra, og ta meg en tur rundt hele kjærra... =)

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...