kremt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Drit i å gjøre noe før du får nye fangere, bortkastet arbeid Men hvis du får litt tid til overs, kan du vel alltids gjøre det. Skokrem får du sikkert på Rema eller på Intersport. Hengerfestet må selvsagt bort, og helst viskeren også Få tak i nye skilt også, de er så mye finere, og med det samme får du tak i noen freshe skiltholdere. Hvite blink slår jo aldri feil heller da. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Sant. Hvite blinkers er et garantert must! Ser jo mye bedre ut uten hengerfestet... det er sant egentlig... Hm og viskeren fungerer ikke engang så det har jeg litt lyst til ja Vurderer å ta hele bakluka i samme slengen siden låsen har sluttet å fungerere ögså =) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Men da vet du hva du skal gjøre da Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Hehe du har et poeng der =) Edit : Men burde jeg i så tilfelle ha skiltet i fangeren eller på samme stedet? Synes i fangeren kan være litt merkelig innimellom, det blir stående så skrått... Endret 20. mai 2006 av snoemann Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Neh, kan vel godt ha skiltet samme plassen. Er det plass for skilt i 90-fangeren? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Uvisst, har bare sett at folk har hatt den nede på skråplanet. Er nok ikke dedikert plass der nei. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Legg ned bakruteviskern.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Forslag til hva slags emblemfri grill for 2 lykter jeg kan skaffe meg? Blei litt usikker når jeg titta rundt nå. Det finnes jo alt fra plast til metall til krom osv. Kanskje det er litt stilig med krom siden jeg kjører Klare lykter? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 synest det peneste er de orginale, bare emblemfrie. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Ja nå står jeg mellom grill : enkle lykter, - svart eller - chrome Edit : Seriøst.. her står jeg og løsner mutteren som holder fast bakviskeren... Skulle legge den ned. Men så snur jeg meg rundt og tilbake igjen omtrent, så er skiftenøkkelen borte. Herrejord... nå har jeg lett og lett... og LETT!! GRR sånt er så uendelig irriterende =) Uansett, så blei det prosjektet skrinlagt nå, for har ingenting å feste mutteren med igjen... så sånn gikk det. Da drøyer jeg heller til sommerferien og får en eller annen kar til å cleane bakluka mi muligens... me får sjå Endret 21. mai 2006 av snoemann Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Håper du velger svart grill. Chrome-grillen ser etter min mening sinnsykt jalla ut! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Gå for en helt standard emblemfri, det er penest. 4 klare lykter blir også sinnsykt pent. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke ha tusenmetra, det er kanskje nyttig men ikke noe spesielt pent... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Ja hvor nyttige er de egentlig? Jeg lurer litt på hvor mye forskjell jeg merker med og uten. Kan jo koble dem fra en kveld.. men er så tungvindt Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Hva er prosedyren for å få ut nye skilter? Hvor mye koster det sånn ca.? 200 kr? Må få tatt av hengerfestet =) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Få inn ny grill, Noe sånt? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Ja er ikke det tøffere da? jeg tror jeg synes det selv =) Så ja blir nok til det =) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hva er prosedyren for å få ut nye skilter?Hvor mye koster det sånn ca.? 200 kr? Må få tatt av hengerfestet =) 6188202[/snapback] Nye skilter koster rundt 400 kroner, du må på en trafikkstasjon og betale skiltene, det tar en dag eller to før du får dem, og du må levere inn dine gamle før du får de nye skiltene. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Fin tråd.. Noen som har linker til griller? 2-lykter, emblemsfrie Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 http://autoshineshop.no/catalog/product_in...558b9ae10d0ae46 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå