Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min 86' VW Golf II, Solgt

Anbefalte innlegg

Drit i å gjøre noe før du får nye fangere, bortkastet arbeid :w00t:

Men hvis du får litt tid til overs, kan du vel alltids gjøre det.

Skokrem får du sikkert på Rema eller på Intersport.

Hengerfestet må selvsagt bort, og helst viskeren også :yes:

Få tak i nye skilt også, de er så mye finere, og med det samme får du tak i noen freshe skiltholdere.

Hvite blink slår jo aldri feil heller da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant. Hvite blinkers er et garantert must!

Ser jo mye bedre ut uten hengerfestet... det er sant egentlig... :) Hm og viskeren fungerer ikke engang så det har jeg litt lyst til ja :) Vurderer å ta hele bakluka i samme slengen siden låsen har sluttet å fungerere ögså =)

Lenke til kommentar

Hehe du har et poeng der =)

Edit : Men burde jeg i så tilfelle ha skiltet i fangeren eller på samme stedet? Synes i fangeren kan være litt merkelig innimellom, det blir stående så skrått...

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Forslag til hva slags emblemfri grill for 2 lykter jeg kan skaffe meg? Blei litt usikker når jeg titta rundt nå. Det finnes jo alt fra plast til metall til krom osv. Kanskje det er litt stilig med krom siden jeg kjører Klare lykter?

Lenke til kommentar

Ja nå står jeg mellom grill : enkle lykter, - svart eller - chrome

Edit : Seriøst.. her står jeg og løsner mutteren som holder fast bakviskeren... Skulle legge den ned. Men så snur jeg meg rundt og tilbake igjen omtrent, så er skiftenøkkelen borte. Herrejord... nå har jeg lett og lett... og LETT!! GRR sånt er så uendelig irriterende =)

Uansett, så blei det prosjektet skrinlagt nå, for har ingenting å feste mutteren med igjen... så sånn gikk det. Da drøyer jeg heller til sommerferien og får en eller annen kar til å cleane bakluka mi muligens... me får sjå

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Hva er prosedyren for å få ut nye skilter?

Hvor mye koster det sånn ca.? 200 kr?

Må få tatt av hengerfestet =)

6188202[/snapback]

Nye skilter koster rundt 400 kroner, du må på en trafikkstasjon og betale skiltene, det tar en dag eller to før du får dem, og du må levere inn dine gamle før du får de nye skiltene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...