Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min 86' VW Golf II, Solgt

Anbefalte innlegg

pen bil.... men du burde lakke baklukespoileren også,

6113066[/snapback]

Der er vi nok en tanke uenige tror jeg. Spoileren kommer i praksis som en "forlengelse" av takrennene, så veit ikke helt om det hadde tatt seg så godt ut om den ble blå. Men er jo mulig? :hmm:

Men er uansett ikke noe å tenke på, den er skrudd og limt og vil neppe av for lakkering med det første! ;)

EDIT: Skriveleif

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger hjelp her nå =)

Har bestilt meg baklykter, type crystal clear. Fant ut at disse er uten refleks i ... tror jeg. Er det noen lover mot\om dette? Det fulgte med et par andre reflekser ved siden av... Hvordan er det med dette??

Også lurer jeg på hvor jeg får tak i lyspærer eller pærehetter... Det fulgte ikke med lyktene, og blinklys må vel være oransje?

Lenke til kommentar

hmm nostalgi :) Hadde en Golf2 intil for 1 1/2 år siden. det var riktig nok en rustholk av en annen verden. Jeg ser at mange tipser om å bytte fangerene, men hvis ikke du skal gjøre det så har jeg et lite tips til en aldri så liten face-lift. Jeg gikk over fangerene mine med skokrem. De fangerene blir veldig fort grå og slitene, men etter å ha massert litt skokrem godt inn i porene i plasten og "buffet" de opp med et gammelt håndkle ble de ganske så strøkne.

Lenke til kommentar

tror du også kan lime på slike firkanta små brikker på karosseriet rett under lykterne har sett endel som har tatt den løsningen... men det hørtes rart ut at det ikke var refleks i de lyktene.. er de ikke E merket? bilde av lykta?

Lenke til kommentar

De er E-merket.. skal se om jeg finner noe bilde...

Edit : Finner ikke noe bilde. Men satt og leste litt i forskrifter ang. dette.

Man MÅ visste ha 2 reflekser bak. Uansett. MØKK!! Det ser jo så JALLA ut ;)

Jaja jeg får vel bare bite i det sure eplet og montere dem på...

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Man MÅ visste ha 2 reflekser bak. Uansett. MØKK!! Det ser jo så JALLA ut ;)

Jaja jeg får vel bare bite i det sure eplet og montere dem på...

6133444[/snapback]

det holder vel at du kun har de montert visst du skal vise den til myndighetene :roll:

Lenke til kommentar
det holder vel at du kun har de montert visst du skal vise den til myndighetene :roll:

6134951[/snapback]

Har en fetter som har to stk refleks på magnet akkurat av denne grunn! Han sota baklyktene sine og ødela dermed refleksen i lyktene. Kjøte sånne magnetstriper til å ha på mobilen om du skal ha magnetisk mobilholder og limte en refleksstripe på hver av dem. En refleks er en refleks, uansett hvordan den er festet, så det kan være en løsning! Hans forsvar til at de ikke er på er at bilen nylig er vaska og at refleksen ble glemt. Forklaringen er imidlertid fremdeles uprøvd mot onkel blå, han er ikke blitt stoppa enda. Forventer ikke å bli det heller.

Tror ærlig talt ikke du har noe å bekymre deg for! :)

Lenke til kommentar

Aiai Magnetstripe = GENIALT :)

Der fikk jeg en ide jeg skal kopiere ja! :D

Edit : Da har jeg fått oppdatert bilen min litt =) Nye Klare frontlykter, og nye Crystal Clear baklykter, skal få tatt noen bilder og lagt ut senere. Det hjalp litt ihvertfall =)

For ikke å glemme Fotoboksvarsleren =)

Fryktelig så grelle de ekstra-fjernlysa så ut ved siden av de klare :) Tror jeg må skaffe meg emblemfri grill for 2 lykter nå =)

Hmm... er det bare å bytte over? Blir ikke for svake fjernlys eller slikt??

Forsvinner jo 2 lykter på en måte.

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Hehe det har du helt rett i kremt :D Unnskyldningen min er at jeg går rundt og venter på 90 fangere.. så har ikke giddet å gjort noe. Men lurer nesten på om jeg må gjøre det så lenge.

Er usikker på hva jeg skal gjøre med hengerfestet også, om jeg skal ta det av eller ikke.... har ikke brukt det så mye egentlig men... kan jo være kjekt å ha? :p

Hva skal jeg bruke? Noen sa skokrem... hvor kjøper jeg evnt. dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...