..Bjørnar.. Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) pen bil.... men du burde lakke baklukespoileren også, 6113066[/snapback] Der er vi nok en tanke uenige tror jeg. Spoileren kommer i praksis som en "forlengelse" av takrennene, så veit ikke helt om det hadde tatt seg så godt ut om den ble blå. Men er jo mulig? Men er uansett ikke noe å tenke på, den er skrudd og limt og vil neppe av for lakkering med det første! EDIT: Skriveleif Endret 16. mai 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
exs Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) ok men hva med og fjerne viskeren på bakluka??.. blir litt rotete med den der Endret 16. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Der er vi enige! Det har jeg ikke tenkt på..! Viskermotoren bak slarker uansett, så et eller annet må gjøres! Lenke til kommentar
exs Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) fjernet bakvisker.... https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=74535 Endret 19. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Najs.. Der hadde vi en som forsto seg på baklykter! hehe Lenke til kommentar
exs Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hehe... vi er vel de eneste på dette forumet som forstår oss på de Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Trenger hjelp her nå =) Har bestilt meg baklykter, type crystal clear. Fant ut at disse er uten refleks i ... tror jeg. Er det noen lover mot\om dette? Det fulgte med et par andre reflekser ved siden av... Hvordan er det med dette?? Også lurer jeg på hvor jeg får tak i lyspærer eller pærehetter... Det fulgte ikke med lyktene, og blinklys må vel være oransje? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hmm nostalgi Hadde en Golf2 intil for 1 1/2 år siden. det var riktig nok en rustholk av en annen verden. Jeg ser at mange tipser om å bytte fangerene, men hvis ikke du skal gjøre det så har jeg et lite tips til en aldri så liten face-lift. Jeg gikk over fangerene mine med skokrem. De fangerene blir veldig fort grå og slitene, men etter å ha massert litt skokrem godt inn i porene i plasten og "buffet" de opp med et gammelt håndkle ble de ganske så strøkne. Lenke til kommentar
exs Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 ja det skal være en form for refleks i baklyktene.. ang pærer så får du de med gult glass på mange bensinstasjoner og bilrekvisita butikker Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 exs... æsj da... hva gjør jeg da da? Improviserer? Lenke til kommentar
exs Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 tror du også kan lime på slike firkanta små brikker på karosseriet rett under lykterne har sett endel som har tatt den løsningen... men det hørtes rart ut at det ikke var refleks i de lyktene.. er de ikke E merket? bilde av lykta? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) De er E-merket.. skal se om jeg finner noe bilde... Edit : Finner ikke noe bilde. Men satt og leste litt i forskrifter ang. dette. Man MÅ visste ha 2 reflekser bak. Uansett. MØKK!! Det ser jo så JALLA ut Jaja jeg får vel bare bite i det sure eplet og montere dem på... Endret 19. mai 2006 av snoemann Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Anbefaler fornikla blinklyspærer i hvite/lyse lykter. Ser sølv/chrome ut, noe som gjør at du ikke ser at det er orange pære før den blinker. Et must! Lenke til kommentar
exs Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Man MÅ visste ha 2 reflekser bak. Uansett. MØKK!! Det ser jo så JALLA ut Jaja jeg får vel bare bite i det sure eplet og montere dem på... 6133444[/snapback] det holder vel at du kun har de montert visst du skal vise den til myndighetene Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 det holder vel at du kun har de montert visst du skal vise den til myndighetene 6134951[/snapback] Har en fetter som har to stk refleks på magnet akkurat av denne grunn! Han sota baklyktene sine og ødela dermed refleksen i lyktene. Kjøte sånne magnetstriper til å ha på mobilen om du skal ha magnetisk mobilholder og limte en refleksstripe på hver av dem. En refleks er en refleks, uansett hvordan den er festet, så det kan være en løsning! Hans forsvar til at de ikke er på er at bilen nylig er vaska og at refleksen ble glemt. Forklaringen er imidlertid fremdeles uprøvd mot onkel blå, han er ikke blitt stoppa enda. Forventer ikke å bli det heller. Tror ærlig talt ikke du har noe å bekymre deg for! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Aiai Magnetstripe = GENIALT Der fikk jeg en ide jeg skal kopiere ja! Edit : Da har jeg fått oppdatert bilen min litt =) Nye Klare frontlykter, og nye Crystal Clear baklykter, skal få tatt noen bilder og lagt ut senere. Det hjalp litt ihvertfall =) For ikke å glemme Fotoboksvarsleren =) Fryktelig så grelle de ekstra-fjernlysa så ut ved siden av de klare Tror jeg må skaffe meg emblemfri grill for 2 lykter nå =) Hmm... er det bare å bytte over? Blir ikke for svake fjernlys eller slikt?? Forsvinner jo 2 lykter på en måte. Endret 20. mai 2006 av snoemann Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Sånn, pictures taken Blei bedre enn før ihvertfall Men man SER forskjellen på fjernlysa og de klare. Endret 17. juni 2006 av snoemann Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Uff, var slitne de fangera dine, må se å få friska de opp Old-school felger, liker det Men kunne gjerne vært litt bredere da Endret 20. mai 2006 av kremt Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Hehe det har du helt rett i kremt Unnskyldningen min er at jeg går rundt og venter på 90 fangere.. så har ikke giddet å gjort noe. Men lurer nesten på om jeg må gjøre det så lenge. Er usikker på hva jeg skal gjøre med hengerfestet også, om jeg skal ta det av eller ikke.... har ikke brukt det så mye egentlig men... kan jo være kjekt å ha? Hva skal jeg bruke? Noen sa skokrem... hvor kjøper jeg evnt. dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå