multimann33 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Samtidig venter jeg på svarte frontlykter og muligens "lexus" lykter bak med tiden. Og hvite instrumenter i dash... Lenke til kommentar
multimann33 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Forresteb, hvis du vil bytte interiør, dvs seter. Så kan jeg anbefale Corado setene.. Men da blir det jo bare 4-seters, pga armlene bak. Og må lages nye fester til ryggen bak. men ellers passer det helt perfekt. Men koster litt... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Hmm ja har hørt om disse corrado setene, hadde vært NAJS med skinn interiør, men har også hørt det er endel jobb med å få dem inn? Høres ut som bilen din blir bra Link til prosjekt? Ser du har eldre dører også, tenkt på å bytte dem ut, eller liker du dem sånn? Bestilte meg også hvite instrumenter, men avbestilte igjen da jeg fant ut at jeg skulle drøye litt med det. Til sommerferien ihvertfall, er vel litt knot å få de inn? HVOR bestilte du det forresten? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Noen som vet ca hvor mye man må regne med å betale for et sett med corrado seter? Monteringen skulle ikke være så veldig drøy har jeg hørt. Baksetet byr på noen problemer som kennense nevner, men ellers passer alt bra! Ser überkonge ut med sånne seter! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Noen som har noen bilder av slike corrado seter og bakseter montert? Lenke til kommentar
multimann33 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Ja, jeg har corradoseter, kan ta bilder og legge dem ut iløpet av dagen jeg Ja, har gamle dører, men har også 90-dører liggende. Men de mangler lakkering, ville sett litt dumt ut med røde dører på en hvit bil Jeg bestile de hvite instrumentbakgrunnene på www.autospar.no, der bestilte jeg også de sorte frontlyktene. Men tar litt tid før jeg får de, de hadde ikke inne på lager akkurat nå...Der er det veldig billig også Endret 8. mai 2006 av kennense Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Ja det var der jeg bestilte og avbestilte igjen også =) Bra butikk virker det som ja, god service. [ironi]Hvit og rød bil er jo tøft?[\ironi] Lakkerer du selv eller? Lenke til kommentar
multimann33 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 ja, jeg lakkerer selv. har eget lakkutstyr og rabatter Lenke til kommentar
multimann33 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 her er et bilde av bakseter ihvertfall. Men skal se om jeg kan legge ut en webside med flere bilder på i løpet av kvelden =) Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) En helt "grei" golf 2: Skal vel nevnes det at det nå er emblemfri grill på den Endret 12. mai 2006 av Dan Stamnes Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 kennense : Utrolig stilige de var da! Trodde faktisk ikke det var eller ble såpass bra =) Stamnes : Fet golf =) bra inspirasjon Nå har jeg bestilt fotoboksvarsler! og lykter til front og bak er på vei! AT ingen på sørlandet har 90 fangere er sprøtt Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Forrige bil'n min.... *savne* Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Fin Zemtex Ser at bare det å få fiksa 90 fangere gjør endel med bilen, sjelden lakk btw =) Stilig Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 En helt "grei" golf 2: Skal vel nevnes det at det nå er emblemfri grill på den 6088127[/snapback] En helt perfekt 2`er spør du meg Lenke til kommentar
multimann33 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 snoemann: Får håpe du har fått en del gode tips nå da Zemtex: Flott den bilen der, men syns den fronten/grillen du hadde ødela hele utsendet til golf. Litt for spesielt... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Zemtex: Flott den bilen der, men syns den fronten/grillen du hadde ødela hele utsendet til golf. Litt for spesielt... 6092485[/snapback] Nu vel, smak og behag! Har den grillen selv, og er egentlig ganske fornøyd! Vinkelen på bildet lyver litt. Alu-gitter delen av grillen er litt høyere enn det ser ut til på bildet, det er bare lista over som er skrånet ned over gitteret og som ser litt massivt ut når du tar bilder "ovenfra". Syggen er heller ikke så heldig. Men smaken er som baken osv.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Selv syntes jeg ikke det ser helt så altfor ille ut i alle fall. Men veit mange er uenige i hvordan denne bilen egentlig tar seg ut! Hehe! Fuck them, I did it MY way! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Ganske najs Ser du har mekka antenne på taket bak også... det er en god ide =) Synes det var en fin golf jeg =) Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Ja, valgte en liten antenne-mek. Knallfornøyd med den! Trenger bare en litt kortere antennepisk, bilen ser litt radiostyrt ut nå. I tillegg valgte jeg å lakke HELE fangern. Var så få som hadde gjort det, så jeg tok en råsjans og prøvde! Syntes selv det ser bra ut forran, og helt rått ut bak! Lot leppa være svart da, kjører på elendige veier her, så skraper nedi overalt! Tør ikke tenke på åssen det hadde gått med senk.. Måtte hatt ny leppe hver uke. EDIT: Skriveleif Endret 16. mai 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
exs Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 pen bil.... men du burde lakke baklukespoileren også, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå