snoemann Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Heisann! Gjort foreløbig : Fjerna hengerfestet Fjerna endel rust Byttet 2 rustne gamle dører mot 2 stk rustfrie 88' dører Montert 88 Listverk Klare frontlykter Crystal Clear baklykter Klare sideblinkere 90' Bakfanger 90' Frontfanger Lakkering av fangere hos lakkerer Slitt stoff interiør byttet ut mot skinn interiør utenom dørtrekka foran i svart Bytta til mono\emblemfri grill Bytta til crystal clear blinklys med parklys (park er ikke koblet opp helt enda) Montert Elektrisk baklukeåpner =) Tannstang Travers Ytre endeledd Sveiset noe rust ved bensintankfestet Fikset på svetting av bremsevæske Byttet frontvindu Fotoboksvarsler ActiveGPS CD spiller og 6x9"'ere (STJÅLET) var montert allerede Subwoofer m forsterker (1x12" Rockford Fosgate) (STJÅLET) 3,5" dashbord høyttalere (JBL) Nå venter jeg spent på klare\kromma blinklys til fangeren foran, sammen med "duogrill" ? 2-lykters ihvertfall... =) Legger ut et par bilder av "orginal"\"start" stand... Oppdateringer skjer fortløpende gjennom tråden Endret 18. august 2007 av snoemann Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Foran Og Bak før jeg startet med noenting Endret 20. mai 2006 av snoemann Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Passasjer side og den ikke fullt så perfekte førersiden Endret 20. mai 2006 av snoemann Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Fangerene som kom i 89 er de peneste til golf2 syns jeg, såkalte 90-fangere. Sideskjørt\hjulbuelister kan du ta fra G60, koster litt, men ser kjempebra ut og er orginalt. Også må du jo ikke glemme litt senking og felger, hvis du ikke har det fra før. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Kvitt deg med Hella-grillen. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Fangerene som kom i 89 er de peneste til golf2 syns jeg, såkalte 90-fangere. Sideskjørt\hjulbuelister kan du ta fra G60, koster litt, men ser kjempebra ut og er orginalt. Også må du jo ikke glemme litt senking og felger, hvis du ikke har det fra før. G60 ? hva hvor når? Kvitt deg med Hella-grillen. Andre forslag? Endret 18. juni 2005 av snoemann Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Tja, personlig liker jeg emblemfri grill m. enkle lykter. Rallyegrill er også pent, men den koster skjorta. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Eksoshale... Det er noe av det første jeg ser på... Eller et "komplett" eksosanlegg på Torshow - 3 000,- Edit: Dessuten, beklager å si det, så var det STYGG farge... (Nå er jeg 14 år og ville ikke sett mye i den bilen med den fargen uansett..!) Pass på å ikke Harry-style den! Viktig, viktig! Endret 19. juni 2005 av DE1 Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Du kan også bytte dører til 90 eller nyere, da får du "helt" vindu istedenfor det gammeldagse trekantglasset i forkant av døra. Et sett med felger og dekk til rundt 5 lapper ( 6 lapper med GROMME dekk som holder bilen på veien), en skikkelig polering, sprøyte bilen sølvgrå under list og få rutene TONET (dvs. ikke sotet....). Bytt dempere og fjærer, men dropp senkingen og kjøp heller skikkelige stabstag og få bilen på firhjulskontroll. Da har du en fin bil å kjøre med Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Hmm... husker ikke hvordan 90 dører ser ut jeg, men blir det ikke feil med lista som går rundt resten av bilen? Også klarer jeg ikke se for meg hvordan det ville blitt med sølvgrått underst... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dørene passer rett på, ikke noe problem med lista. Lenke til kommentar
eyecandyracing Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) **Reklame fjernet av admin** Les retningslinjene våre, og herunder spesiellt punkt 6 og 7. Endret 26. juni 2005 av Opus Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Okej, her går det fort i svingene som dere sikkert skjønner Nå har jeg ihvertfall byttet dører og nye frontlykter Selvom de også var orginale :/ Dro av de gamle "semi-hjulbuene" bak, og da kom det et skikkelig rust-hull i kanalen frem Så dette er sparklet ordentlig og grunnet. Har også fått meg hjulbuer som jeg ikke har fått satt på enda. Nå er det neste "90 fangere" =) Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Fikk tatt noen bilder nå, så nå er det bare å finne kabelen Så går det an å sammenlikne med og uten 90 dører ihvertfall =) Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Ser om jeg får tak i brukt først =) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det var jo billig det der da, 2199,- komplett med alt det nødvendige. Kampanjetilbud og så er det bare og slå til gitt Lenke til kommentar
slimjim1 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 For all del.. ikke fjern VW merket i grillen... Emblemfri grill er for merker man ikke tørr stå for!! VW merket må stå.. Og Original Hella grill er tøft det! Lær av veteranmiljøet; originalt ekstrautsyr er tøft!! ...er nå min mening, da.. Lykke til Lenke til kommentar
exs Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 emblemfri grill er for og få en renere utsene på bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå