chil Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7080 lurer på om den koster mere eller mindre hvis man setter den opp selv med tilsvarende komponenter.. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 takk for alle de fine svarene, jeg henter pcen i mårra, jo må bare skyte inn, jeg modellerer i 3 d studio max. skal teste den i spill, og se hva jeg synes, men tror den skal duge i en stund i alle fall, om ikke annet så holder den iallefall til x2 systemene blir billigere. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Allså den maskina du får er en fullblods 2D/3D modulerings maskin / tegnemaskin! Den er ikke akkurat bygd for gaming, så jeg vet ikke hva du vil men, jeg ville aldri kastabort 9k på maskin som jeg ikke har bruk for, vel det er jo xeon prosessorer, men det er ikke retta for gaming. For 9000kr kan du få noe som dette her: PC til 9000kr uten kabbinet/psu. Allså, dette jeg har mixa til deg der, er allså ganske max tweak ut fra 9k men som jeg forto så hadde mus og tastatur å sånn fra før av. Så vis man tar vekk det på handlevogna så får du ca 700kr minus... å vis du ser på litt lengre ned så har du alle varene hos netshop.no for 8950kr inkl. mus og tastatur. men det kan du ta bort også legge de penga i et fint kabbinet og strømforsyning. da vil jeg si at den Xeon maskina...detter av lasset! Du får vurdere det, men vis du er smart å vil game mye så har du en maskin her som du kan kjøre alle spill bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå