White Fox Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Hei Kan hende dette har blitt tatt opp flere ganger før, men jeg har allikevel ikke helt skjønt det. Til nå har jeg oppdatert diverse websider jeg har laget ved å endre HTML filene med nytt innhold for deretter å laste opp på nytt til serveren.. Finnes det noe system som gjør oppdateringsprosessen lettere? Ved at man f.eks logger på online og deretter endrer siden eller noe lignende? I såfall trenger jeg noe som ikke er så veldig vanskelig å sette seg inn i. Endret 17. juni 2005 av White Fox Lenke til kommentar
angass Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei Kan hende dette har blitt tatt opp flere ganger før, men jeg har allikevel ikke helt skjønt det. Til nå har jeg oppdatert diverse websider jeg har laget ved å endre HTML filene med nytt innhold for deretter å laste opp på nytt til serveren.. Finnes det noe system som gjør oppdateringsprosessen lettere? Ved at man f.eks logger på online og deretter endrer siden eller noe lignende? I såfall trenger jeg noe som ikke er så veldig vanskelig å sette seg inn i. er jo ikke så mye arbeid å laste opp vel? Eg gjer det kver dag. bruker 15 min på oppdaterre ca 20 sider å laste opp... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Ja, det finnes mange slike systemer. Man kan enten lage et selv eller bruke et som finnes fra før. Har bare prøvd Cutenews og det fungerte veldig greit. Ikke noe spesielt avanserte saker http://cutephp.com/ Edit: Skal du søke etter flere er CMS (Content Management System) et stikkord. Endret 17. juni 2005 av Jonas Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Er cute news bedre en ajfork? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er cute news bedre en ajfork? Nei, omvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå