bortevekk Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 var ikke så trist å ta farvel på grunnskolen, for omtrent alle havnet på samme v.g grunnen til det er vel at vi har kun ett v.g skole her. blir nok tristere når vi går ut sisteåret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 ...*mangfold* ... Og hvilken linje var dette? 3 år i en slik klasse hadde vært mer enn jeg hadde giddet. Allmenn påbygg. Umulig å gå lengre enn 1 år der, heldigvis. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 7 gutter og 19 jenter i klassen. (til kontrast av elektro som jeg gikk) bare gutter der ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tråden flyttes fra "Off topic -> Annet" til "Off topic -> Skole" siden den handler om skole. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Allmenn påbygg. Umulig å gå lengre enn 1 år der, heldigvis. Ja, ett år hadde nok gått greit. (kanskje vært litt morsomt om hele gjengen hadde oppført seg som retards, mens du kunne være seriøs og se på ) Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Allmenn påbygg. Umulig å gå lengre enn 1 år der, heldigvis. *endelig ferdig med 10t norsk i uka* Det var den verste biten med påbygging, og 1t engelsk i uka var veldig bortkasta, lærte ingenting der. bare å åpne og lukke bøkene. Gikk elektro --> VK1 Automatisering --> VK2 påbygging Var mange jenter med fine former i klassen da. hvilken "kurs" gikk du årene før? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Synes det går ganske greit jeg. Treffer jo nye, spennende folk til neste år ettersom klassen vår splittes opp. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Tja, var ikke akkurat så trist å gå ut fra 10-klassen. Bortsett fra at jeg hadde kompiset i klassen min, men de ser jeg uansett hver dag.Var bare liksom hadde og ikke noe mer enn det. Var mange som jeg ikke likte i både klassen min og på trinnet, pga at de gjør narr av andre for å bli populær selv og skryt på seg at de har en familie som har litt penger, missliker sånne folk. Så jeg savner ikke noe av de! Men de tre årene som jeg har gått på VGS, så har jeg trivdes veldig godt, kom godt overens med alle som har godt i klassen min, så det var litt trist at jeg ikke kom i klasse med så mange av de. Kan hende de det bli litt trist i år også, har ikke hatt en så godt skole år med et kjempe klassemiljø på så mange år Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Kjæresten min gikk fra meg for 2 dager sia...Fin start på ferien, ikke sant? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Var det kjipt å ta farvel med klassekamerater/veninner ? Jeg selv klarte bare såvidt å holde meg da alle jentene sto å gråt og sa farvel osv.. :'( Kjipeste dagen på en gooodt stund Du kan si det sånn at den dagen jeg går ut av tiende klasse, vil være den beste dagen på ungdomskolen. jeg hater, ja _HATER_ Noen av de i klassen. Om en av "de" begynner på samme linje som meg, bytter jeg klasse.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 hurra sier jeg. endelig over. Håper jeg ikke kommer inn på nordstrand... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Tror jeg klarer å holde tårene tilbake på avslutningen i morgen for å si det sånn. Vennene treffer man i ferien også, og lærerne kan jeg ikke si jeg vil savne akkurat. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Avslutningen møtte ikke opp på. Da var jeg på jobb. Og på det uofisielle møtet vårt på den lokale puben, glemte jeg å si farvell grunnet alt for stort alkoholinntak. Men jeg bryr meg ikke så veldig egentlig. De jeg har lyst til å fortsatt ha kontakt med, kommer jeg til å fortsette å ha kontakt med, selv om vi ikke går på samme skole. Dessuten er sommeren fremdeles ung, og folk drar ikke bort med det første. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 høres ut som om dere hadde jævlig kjip klasse® ass Lenke til kommentar
Janock Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Tror det er kun en person jeg virkelig vil savne å gå i klasse med, men hun kommer jeg til å holde kontakten med, så det er egentlig ikke noe big deal. Ellers er det faktisk veldig greit å skilles fra klassen og komme seg videre (gikk vk2 allmenn). Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Om et knapt døgn er jeg ferdig på skolen (VK2). Skal bli uuutrolig digg men blir også veldig spesielt. Usikkert hva som skjer til høsten. Ber til gud og allah om at jeg kommer inn på en av de skolene jeg har søkt på. Kan ikke forestille meg tanken, å ikke komme inn på en skole. Har jo fast jobb, men har lyst å komme meg vekk og starte på nytt. Bare tanken på å bo hjemme mens alle kompisser er i forcen eller jobber/tar videre utdanning, gjør meg uggen i kroppen. Usikkert om jeg kommer til å grine i mårra. Husker jeg grein som en unge på GK (!). På VK1 var det bare digg å bli ferdig og det vare bare "ok, bye.. snakkes etter ferien". Nå, blir det enten enda mer overfladisk enn på VK1 eller så ender det opp i en tåreorgie. Hater å ta farvel. Blir ekstra hardt ettersom jeg fant to jenter som jeg så på som perfekte, og som begge hadde følelser for meg, men som av forskjellige grunner ikke kunne gjøre det seriøst. Fuckings surt! Jaja.. livet går videre, og slike hendelser snubler man nok over mange ganger i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå