Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trist å ta farvel med klassekamerater/veninner ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Med unntak av barneskolen, har jeg gått i en annen klasse enn flesteparten av vennene mine. Etter to år på samme vgs skiftet jeg det tredje året og synes ikke det var trist i det hele tatt. Nå, det siste året på vgs, har jeg ikke vært på avslutningen. Jeg kan gi en liten oppsummering av tidenes drittklasse som jeg er så glad jeg er kvitt: En sitter i fengsel for 6 md, to jenter hadde termin denne uken, to stykk er så kristne at de ber for folk i klassen når de har hodepine f.eks, vi har ei fra Jehovas vitne som er helt på trynet, det samme er venninnen hennes, vi har en vietnameser som er dummere enn Donald, en russer, totalt 5 eller mer hespetre og listen går videre. Den jeg fikk best kontakt med var en 21 år gammel forskalingssnekker... Gud jeg gleder meg til militæret!

Lenke til kommentar
Med unntak av barneskolen, har jeg gått i en annen klasse enn flesteparten av vennene mine. Etter to år på samme vgs skiftet jeg det tredje året og synes ikke det var trist i det hele tatt. Nå, det siste året på vgs, har jeg ikke vært på avslutningen. Jeg kan gi en liten oppsummering av tidenes drittklasse som jeg er så glad jeg er kvitt: En sitter i fengsel for 6 md, to jenter hadde termin denne uken, to stykk er så kristne at de ber for folk i klassen når de har hodepine f.eks, vi har ei fra Jehovas vitne som er helt på trynet, det samme er venninnen hennes, vi har en vietnameser som er dummere enn Donald, en russer, totalt 5 eller mer hespetre og listen går videre. Den jeg fikk best kontakt med var en 21 år gammel forskalingssnekker... Gud jeg gleder meg til militæret!

:!: Og jeg trodde jeg hadde det kjipt :p

Lenke til kommentar

Jeg er glad for å ha slutta. Men er også litt vemodig, siden den ene læreren våres, Dag, data-nerd og i det hele tatt en jævla kul lærer, er det vanskelig å gå ifra. Har lært utrolig mye av han. :)

Se å dra dere til helvete, ''vennene'' mine på ungdomskolen. Ihvertfall de fleste. Et par er gode og snille venner.

Lenke til kommentar

Hva er galt med russere?

Lenke til kommentar

Hva er galt med at to jenter hadde termin denne uken? Tror du de fikk det til alene, eller?

Lenke til kommentar

Jeg var kvitt retardklassen min som besto omtrent av dette:

Gutt#1 - (16)Sykelig opptatt av wow.. Spiller det 24/7, og snakker ikke om annet. Han lukter en blanding av svette og libanesisk kryddermix. "Han eier alle i alt". snitt: 2,5 *særskilt*

Gutt#2 - (16)Retardbarn. Ingen vet helt hva som feiler han, men han er "spesiell". Livet hans består av skole og interessen hans for oppdiktede figurer. Han satt blandt annen med en 10kg brynetalje som han ikke fikk av seg, under en av ringenes herre filmene. (Han fikk den ikke av..) snitt: 4,3 *særskilt*

Gutt#3 - (17)Klassens felles-snabb. Han har faktisk klart å holde på en jente i over et halvt år nå! Det som gjør han så idiot, er at han flørter villt med en jente i klassen vår.. Tuller med at *greie* hans alltid er ledig for hennes nytelse osv. snitt: 2

Jente#1 - (18) Dumpet salg og service, og søkte hotell og næring på særskilt. Kom inn, og er klassens klovn. Jenta er 18, men hun skjønner ikke dette selv. Hun synes det er koselig å erge på seg lærere, og klager etterpå til rektor på trinnet, om at lærene behandler henne urettferdig. snitt: 2,2 *særskilt*

Jente#2 - (16)Klassens fellesgrop! Som vi sier i klassen vår: hun bruker helgen til å hoppe fra bil til bil. Jenta er skrall! Vi har faktisk fått bekreftet mistanken vår om at hun "tar" alt med lem.. snitt: 1,9

Jente#3 - (17)Har fra dag 1, sagt at hun ikke klarer dette. Hun har tilbragt mer tid i rettsalen, enn i klasserommet dette året(sier vel det meste.) snitt: Ikke vurdert

Da har jeg ikke tatt med de på 19, de med 3 år friår bak seg. Har heller ikke tatt med han som ble hivd ut av skolen pga. "diverse kriminelle handliger". (Har faktisk hørt i ettertid at han jobbet som torpedeo...) Vi var bare 13stk i klassen, jeg kommer bare til å savne to stykker.

Helhetsinntrykk: Nei, jeg vil ikke savne klassen min. Var heller ikke trist å ta farvel.. ;)

Lenke til kommentar

Gikk Vk1 ikt (1 års kurs), klassen min var ok, noen "utskudd" men de var bare morsomme. Det er noen i klassen jeg kommer til å savne spesielt, men han jeg fikk best kontakt med skal gå lærling på Sortland, der hvor jeg bor.

Når det kommer til skolen, kommer jeg ikke til å savne den for 5 øre. 70% av elevene er evneveike, dumme, fjortiser, fjortis-gothere, tapere. Generelt stygge folk som jeg rett å slett forakter.

Lødingen V.G.S - Adjø!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

cun: Det er ikke noe galt med russere, det var bare for å illustrere mangfoldet i klassen min. Jeg endte opp med forbrytere, gravide, voksne, utlendinger osv. Jeg fikk det kanskje til å høre litt negativt ladet ut.

Stine: Hva som er galt med å få barn når man går siste året på vgs? Nei, si det. Jeg vil kanskje kalle det litt uansvarlig, men hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...