Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trist å ta farvel med klassekamerater/veninner ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er utrolig trist, men heldigvis så er det lettere å holde kontakten med vennene dine nå enn det var før(Mobil, MSN osv.), så bare du holder kontakten så vil ikke så alt for mye forandres. :)

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

Er vemodig trist å si farvel ja. Er nettopp kommet hjem fra den offisielle avslutningen, og der var det ikke én eneste jente fra klassen som ikke (hyl)gråt.

Men når jeg allikevel sitter inne med tanken på at jeg kommer til å møte igjen alle vennene jeg sa farvel til på samme skole som meg neste år, så er det ikke så trist allikevel.

Ble en del klemming, kosing og trøsting i kveld ja. :)

Lenke til kommentar

Synes også det var litt kjipt å si hadet til folk på skolen. Gikk i 3. klasse allmenn, og hadde avslutning i går. Mange av personene jeg har blitt kjent med på skolen, kommer jeg nok ikke til å se mye til fremover.

Selv om jeg ikke kjente folk så utrolig godt, er det litt rart å ta farvel for siste gang..

Men men, jeg er dritt lei skolen, så det er godt å være ferdig også :yes:

Bare synd jeg skal inn i militæret den 26. september i stavanger (madla)

POKKER OG :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tja, jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Var ikke på noe avslutningsgreier eller noenting.

Ser visst ikke ut som om noen savnet meg heller, jaja.

Hehe, kunne ikke sagt det bedre :p. Droppa det jeg også, dro heller en tur til Svinesund og handlet som bare det :D Vitnemålet kommer vel i posten tipper jeg ;)

Asosiale?

Lenke til kommentar

Nå etter videregående føles det bare rart, tenke på at jeg flytter og at alle forsvinner til alle kanter. Kan ikke si det er veldig trist, bare rart.

Ungdomsskolen var ikkeno, alle bor i nærheten av hverandre uansett.

Når vi flytta fra Danmark til Norge husker jeg at det ble vanskelig å holde tilbake tårene. Der hadde jeg gode venner, og meget gode lærere. Husker ennå noen av lærerne. (Slutta etter 6. klasse, går nå ut av VKII)

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noe problem med å ta farvell med klassen etter et år.. Syns bare det er kjempe greier når året er slutt og er kjempe glad :)

Hadde ikke noen nære venner i klassen jeg gikk i nå anyways.. :) Men jeg tror ikke det har vert noe problem med at året er slutt og det er på tide med sommerferie, så hvorfor være triste da ? :D

Lenke til kommentar
Tja, jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Var ikke på noe avslutningsgreier eller noenting.

Ser visst ikke ut som om noen savnet meg heller, jaja.

Hehe, kunne ikke sagt det bedre :p. Droppa det jeg også, dro heller en tur til Svinesund og handlet som bare det :D Vitnemålet kommer vel i posten tipper jeg ;)

Asosiale?

Nja, følte ikke no særlig for å dra, så man kan vel kalle det asosialt :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...