Forumforumforum Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Var det kjipt å ta farvel med klassekamerater/veninner ? Jeg selv klarte bare såvidt å holde meg da alle jentene sto å gråt og sa farvel osv.. :'( Kjipeste dagen på en gooodt stund Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Noget Kjipt. Men fader rullan, verden ender ikke ved sommerstart. Det er da livet begynner på nytt! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Husker det var trist ja. Gruer meg allerede til neste år når jeg er ferdig med videregående. Vil ikke forlate den gode klassen min Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg syns ikke det var trist. Det virka som klassen bare tenkte "ok" og så dro alle hjem. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Jeg synes det er utrolig trist, men heldigvis så er det lettere å holde kontakten med vennene dine nå enn det var før(Mobil, MSN osv.), så bare du holder kontakten så vil ikke så alt for mye forandres. Endret 17. juni 2005 av SumSar Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er vemodig trist å si farvel ja. Er nettopp kommet hjem fra den offisielle avslutningen, og der var det ikke én eneste jente fra klassen som ikke (hyl)gråt. Men når jeg allikevel sitter inne med tanken på at jeg kommer til å møte igjen alle vennene jeg sa farvel til på samme skole som meg neste år, så er det ikke så trist allikevel. Ble en del klemming, kosing og trøsting i kveld ja. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Var bare trist i 6. klasse. I 10. klasse var det bare: "okey, hadet!". VGS var heller ikke kjipt. Hadde ikke samme klasse hvert år. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Tja, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Var ikke på noe avslutningsgreier eller noenting. Ser visst ikke ut som om noen savnet meg heller, jaja. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Synes også det var litt kjipt å si hadet til folk på skolen. Gikk i 3. klasse allmenn, og hadde avslutning i går. Mange av personene jeg har blitt kjent med på skolen, kommer jeg nok ikke til å se mye til fremover. Selv om jeg ikke kjente folk så utrolig godt, er det litt rart å ta farvel for siste gang.. Men men, jeg er dritt lei skolen, så det er godt å være ferdig også Bare synd jeg skal inn i militæret den 26. september i stavanger (madla) POKKER OG Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Tja, jeg kunne ikke brydd meg mindre.Var ikke på noe avslutningsgreier eller noenting. Ser visst ikke ut som om noen savnet meg heller, jaja. Hehe, kunne ikke sagt det bedre . Droppa det jeg også, dro heller en tur til Svinesund og handlet som bare det Vitnemålet kommer vel i posten tipper jeg Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Husker at jeg stjal noen aviser fra Dolly Dimples da vi hadde klasseavslutningen der i 10. klasse. Ah.. Those were the days. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Tja, jeg kunne ikke brydd meg mindre.Var ikke på noe avslutningsgreier eller noenting. Ser visst ikke ut som om noen savnet meg heller, jaja. Hehe, kunne ikke sagt det bedre . Droppa det jeg også, dro heller en tur til Svinesund og handlet som bare det Vitnemålet kommer vel i posten tipper jeg Asosiale? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Var ikke trist. Mer merkelig. Kommer til å møte de artige igjen. De andre kommer jeg også til å møte andre ganger. Må tenke på at man skal møte nye folk etter sommer'n. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har ikkje sagt ha det heilt enda, men grur meg. Enda ein grunn til ikkje å ha sommarferie. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Takk å pris for sommerferie, for en møkkaklasse! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Takk å pris for sommerferie, for en møkkaklasse! Også en måte å si det på. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Nå etter videregående føles det bare rart, tenke på at jeg flytter og at alle forsvinner til alle kanter. Kan ikke si det er veldig trist, bare rart. Ungdomsskolen var ikkeno, alle bor i nærheten av hverandre uansett. Når vi flytta fra Danmark til Norge husker jeg at det ble vanskelig å holde tilbake tårene. Der hadde jeg gode venner, og meget gode lærere. Husker ennå noen av lærerne. (Slutta etter 6. klasse, går nå ut av VKII) Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har aldri hatt noe problem med å ta farvell med klassen etter et år.. Syns bare det er kjempe greier når året er slutt og er kjempe glad Hadde ikke noen nære venner i klassen jeg gikk i nå anyways.. Men jeg tror ikke det har vert noe problem med at året er slutt og det er på tide med sommerferie, så hvorfor være triste da ? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tja, jeg kunne ikke brydd meg mindre.Var ikke på noe avslutningsgreier eller noenting. Ser visst ikke ut som om noen savnet meg heller, jaja. Hehe, kunne ikke sagt det bedre . Droppa det jeg også, dro heller en tur til Svinesund og handlet som bare det Vitnemålet kommer vel i posten tipper jeg Asosiale? Nja, følte ikke no særlig for å dra, så man kan vel kalle det asosialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå