OleBrumHonning Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) skulle se på den og kom borti med ringen min på fingeren, var nok vel nærme Endret 18. juni 2005 av OleBrumHonning Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Dårlig vifte opplevde det samme (tok overbalanse, fing i CPU-vifta) men vifta lever videre Viftene skal, som sagt, blåse inn nede (fremme), og ut oppe (bak) EDIT: Hvilken vifte/kjøler var det? Endret 18. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Flyttes fra Annet om Hardware Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Orginalt er det 1 vifte øverst bak og en på cpu`en. Det erden øverste hdd som går varm, pga varme fra den nederste. Dette har jeg i kabinett fra øverst: dvd-spiller dvd-brenne hdd 120gb hdd 80 gb. disketstasjon. Det er liten plass til noe annet. Kan jeg gjøre om rekkefølgen for at det skal bli bedre? Hvor skal jeg ta strømmen fra til den 2 viften Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvilket kabinett er det du har? Siden du har diskettstasjon nederst. Virker rart Kunne jo prøvd å satt diskettstasjonen mellom harddiskene hvis du har mulighet til det. Du kan få strøm til den andre viften ved bruk at et adapter eller en splittet drevkabel. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Hvis du går på siden "legend-support.com" så finner du alle data om min maskin. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg bare: ? Innpå den siden er det jo en haug med forskjellige modeller. Finn fram til hvilken maskin, og kabinett du har, og post det her. Takk. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Det er en 301s maskin Er det de samme kablene som jeg bruker på hdd, jeg har flere av disse jeg ikke bruker? Endret 19. juni 2005 av OleBrumHonning Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Var ikke mye informasjon om kabinettet der gitt. Se om du har noen vifteplasser inni kabinettet, og hvor de evt. står. Hvis du snakker om strømkablene, så er molex kontaktene de du bruker til hdd, cd-rom osv, ja. Denne kan også brukes til hdd, cd-rom osv som du ser, men den har en 3 pins kabel som også henger ut fra ledningene. De fleste vifter bruker 3 pins kabel, og hvis du ikke har flere ledige 3 pins kontakter på hovedkortet, er derfor denne et alternativ. Mange vifter leveres med en kontakt som ser slik ut. Alle de viftene jeg har kjøpt har iallefall kommet med en slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå