Gå til innhold

Ditt favoritt elektronika band?

Torjus

Anbefalte innlegg

Daft Punk topper helt klart min liste :love:

Har hørt litt på Jean-Michel Jarre også. Han er en av pionerene innenfor den elektroniske musikken. Lager bra låter faktisk. Oxygene part IV :love:

Röyksopp, Ugress, Xploding Plastix er også gode artister. Tror jeg liker Kraftwerk også, men har nesten ikke hørt noe av de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Tidligere Röyksopp, men jeg synes låtene dems har blitt kjedelige i det siste, så de ligger litt laver på listen nå enn før..

Ellers liker jeg Air, Daft Punk, diverse artister fra radioprogrammet Urørt og forskjellig annet som jeg ikke husker nå i farta.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å plukke meg ut en favoritt, men nevner noen av mine favoritter. :)

- The KLF: Geniale mennesker med geniale låter. Har også gått under en haug med andre navn.

- The Prodigy: har vært fan siden '92 og har sett de live fire ganger.

- Daft Punk: hva skal jeg si, digger stilen deres. Elsker måten de bruker masse kompressor på. Veeeldig fransk, veeeeldig bra!

- Röyksopp: Har likt gutta siden i "gamle" dager med Alania osv.

- Mylo: Kan minne litt om Daft Punk, kanskje litt mer funk og litt mindre avansert, uansett veldig bra.

- Aphex Twin: Genial mann, noe av det beste innen musikk generelt.

- Kraftwerk: Definisjonen på elektronisk musikk.

- Air: Nydelige melodier, meget behagelig musikk. Veldig typisk fransk, noe som i mine ører er utelukkende positivt.

- Apoptygma Berzerk: Glimrende norsk EBM. Har tapt seg litt de siste albumene, men (albumet) 7 anbefales på det sterkeste.

- The Chemical Brothers: Disse gutta har jeg også sett noen ganger live, like bra hver gang. Tøff musikk, selv om de aldri klarer å oppnå den samme intensiteten som The Prodigy.

- The Future Sound of London: Legender! Har man ikke hørt "Papua New Guinea" så har man ikke hørt noe! Verdens beste låt!

Andre som ogås er verdt å nevne: Dreadzone, Massive Attack, Moby, Maxim (fra The Prodigy), RMB, Tasc, Raggsoque, Underworld.

Endret av Lord Swag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...