Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ugress, røyksopp og en til men husker ikke navnet på dem. Så lenge siden jeg har hørt på dem. Hva med dere? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 The Network, hvis de går under sjangeren elektronika. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Den siste liveplata til Kraftwerk er slettes ikke værst! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har ikke hørt mye, men det jeg har hørt av Ugress er ikke så værst. Må sjekke ut røyksopp også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Liker Ugress og Røyksopp. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hører vel strengt tatt ikke så mye på electronica.... men har likevell favoritter. Dessuten, hva går under electronica og hva går ikke under? Hvis Björk er "godkjent" som electronica så topper ihvertfall hun listen min. Sånn ellers så liker jeg: Massive Attack Prodigy Ugress Röyksopp Infected Mushroom Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ugress, Röyksopp, Ralph Myerz and The Jack Herren Band, Mùm, Sjòn, Shpongle. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Infected Mushroom Ugress Röyksopp Ralph Myerz... Shpongle Kraftwerk Ulver Björk (Ja, TLZ, eg vil tru ein god del av det ho har laga glir fint inn under electronica. ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Kraftwerk, Wolfsheim (anbefales så jævlig), And One, Ralph Myerz, Ulver, Windir, Press Play On Tape og Bodenständig 2000. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Infected Mushrooom Röyksopp Air hm.. Ja, det er favorittene Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ugress, Kraftwerk og xplodingplastix Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Infected Mushroom Ralph Myerz & The Jack Herren Band Röyksopp Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Windir Jah... Det er greit at Windir henter inspirasjon fra elektronika, men når ble de i hovedsak et elektronikaband? Er det noen skiver jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Windir Jah... Det er greit at Windir henter inspirasjon fra elektronika, men når ble de i hovedsak et elektronikaband? Er det noen skiver jeg har gått glipp av? Nei, det har aldri vært et elektronikaband. Men, siden jeg ikke er en diehard-fan av elektronika så ender de opp på lista mi grunnet et par SINNSYKE sanger. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Windir Jah... Det er greit at Windir henter inspirasjon fra elektronika, men når ble de i hovedsak et elektronikaband? Er det noen skiver jeg har gått glipp av? Nei, det har aldri vært et elektronikaband. Men, siden jeg ikke er en diehard-fan av elektronika så ender de opp på lista mi grunnet et par SINNSYKE sanger. Hehe, jeg er så enig, så enig. On topic: Jeg glemte forresten å nevne Safri Duo. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Infected Mushroom Ugress Röyksopp Kraftwerk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Shpongle. 'Nuff said. Samma hvilken undersjanger man måtte putte dem i. Endret 19. juni 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå