trx Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg dette skjermkortet (som krever 300 W strømforsyning) og en 400 W strømforsyning. Så når jeg starter PCen dukker denne meldingen opp: The NVIDIA System Sentinel is reporting that the NVIDIA-powered graphics card is not receiving sufficient power To protect your hardware from potential damage or causing a potential system lockup, the graphics processor has lowered its performance to a level that allows continued safe operations. I følge komplett sine sider: Perifere / grensesnittenheter: CD-ROM, 300 W-strømforsyning, to ekstra strømkontakter Spørsmålet blir da: noen som vet hvordan dette ordnes? jeg har kun satt i kortet i AGP-porten, ikke koblet to ekstra strømkontakter til (skal jeg det?). Det stikker ingen ledninger ut i fra kortet. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det skal ikke stikke noen ekstra ledninger ut ifra kortet, de sitter i PSUen. Med andre ord, ja, du skal koble i ekstra kontakter. Kan være ganske vanskelig å sette i, til opplysning. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei. Kortet må ha strøm for å fungere. Tipper at i esken til kortet ligger en ledning som du kan bruke, om du ikke har en ledig kontakt. Det er EN kontakt på kortet. Tenker du finner dette beskrevet i installasjons guiden for kortet. Finn fram den og les litt. Lenke til kommentar
trx Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 hehe, var det at jeg ikke hadde stukket inn ledningen bak i skjermkortet, min feil da fikk jeg svar på det jeg lurte på! Lenke til kommentar
all right Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Fordel å lese manualen Reiner med at det står der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå