kverna Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 http://www.lian-li.com/Product/Chassis/M_M_PC-777.htm Synes det var litt sprøtt Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 I svarte...en krussedull, jo! :!: Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hehe et sneglehus små teit Lenke til kommentar
razer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 En snegl? Upraktisk, kan ikke stable noe på det jo... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Haha, kanskje de er inspirert av Bowers&Wilkins? De har jo en høyttalerutgave de kaller "Nautilus" som ikke er så helt fjernt fra LianLi´s utgave. Sjekk: http://www.bwspeakers.com/index.cfm/fuseac...odel%20Nautilus Skulle noen fristes i retning et kjøp av et par sånne, så bør man ta peiling på et middels byggelån, eller en feit Lottogevinst! De låter forøvrig utrolig bra! Var med på en demo engang, som jeg ennå ikke har glemt.... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det så så utrolig lite Lian-Li aktig ut, at det er helt skummelt. Ingenting jeg hadde brukt penger på. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Haha, kanskje de er inspirert av Bowers&Wilkins? De har jo en høyttalerutgave de kaller "Nautilus" som ikke er så helt fjernt fra LianLi´s utgave.Sjekk: http://www.bwspeakers.com/index.cfm/fuseac...odel%20Nautilus Hadde tenkt å foreslå det samme, Skrue. Tenk hjemmekino med dette kabinettet og Nautilus-høyttalere!? Lurer på om jeg skal bli millionær når jeg blir stor Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg kommenterte vel dette + en del andre i en tidligere post . http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=427680 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Haha, kanskje de er inspirert av Bowers&Wilkins? De har jo en høyttalerutgave de kaller "Nautilus" som ikke er så helt fjernt fra LianLi´s utgave. Mulig det.. Men når jeg var på jobben i dag tror jeg at jeg fant den egentlige inspirasjons kilden.. (beklager dårlig bilde, ble tatt med mobilen i full fart) EDIT: Når jeg ser ennå litt bedre etter: Ser ut som at de har brukt "vifte design" på hele kabinettet, også har de en "snegle høyttaler logo" på siden... Endret 22. juni 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det likte jeg ikke, sorry Lian-Li, tror ikke det blir noen fulltreffer Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Herregud, Lian Li's rykte blir jo ruinert, de har holdt seg stilfulle, og nå kommer de med et sneglehus! Det var jo stygt i tillegg! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) slettet, var ikke helt stabil da jeg skrev dette Endret 26. juni 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hva skjer med lian li ? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hva som skjer? De utvider smak og design. Skikkelig bra at noen tenker litt annerledes enn vindu og lys og annen dritt når de skal lage "smakfulle" kabinetter som ikke er minimalistiske, rektangulære kasser. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Dette var nok et kabinett som jeg neppe kommer til å bruke penger på. Når det er sagt så digger jeg produsenter som tør å prøve nye ting. Kommentar til alle disse "hærregud hva har skjedd med LianLi, Nå har de ødelagt det fine ryktet sitt.... ", hvis dere leser litt på siden i stede for å bare se på de fine bildene så ser dere at dette er en jubileums-model. LianLi har nok gått inn for å lage noe ganske anderledes og kommer neppe til å slutte å lage stil-rene kvalitets-kabinetter. Det skal bli spenende å lese tester på dette etterhvert. LianLi har lagt mye ekperimentering runt luftgjennomstrømning de siste årene, og stokket litt rundt på den klassiske HW-plasseringen i kabinettene, så det er nok mye her som er gjordt med tanke på luftflyt. Sneglehuset har jo en naturlig flytform noe som også er grunnlaget for at den er brukt i Nautilus. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Der forsvant det gode ryktet til Lian Li. :!: hehe. Dette sneglehuset var ikke fint. Endret 12. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva skjer med lian li ? Det er jo en "Memorial model"(til minne om noen eller noe), så det er nok bar noen av formgiverene hos Lian Li som har fått lov til å leke seg litt før Computex 2005 Er nok bare tilsags i en kort periode, og neppe den nye stilen til Lian Li! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå