Gå til innhold

Nytt Lian Li kabinett - noe merkelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, kanskje de er inspirert av Bowers&Wilkins? De har jo en høyttalerutgave de kaller "Nautilus" som ikke er så helt fjernt fra LianLi´s utgave.

Sjekk:

http://www.bwspeakers.com/index.cfm/fuseac...odel%20Nautilus

Skulle noen fristes i retning et kjøp av et par sånne, så bør man ta peiling på et middels byggelån, eller en feit Lottogevinst! :p

De låter forøvrig utrolig bra! Var med på en demo engang, som jeg ennå ikke har glemt....

Lenke til kommentar
Haha, kanskje de er inspirert av Bowers&Wilkins? De har jo en høyttalerutgave de kaller "Nautilus" som ikke er så helt fjernt fra LianLi´s utgave.

Mulig det..

Men når jeg var på jobben i dag tror jeg at jeg fant den egentlige inspirasjons kilden..

(beklager dårlig bilde, ble tatt med mobilen i full fart)

EDIT: Når jeg ser ennå litt bedre etter: Ser ut som at de har brukt "vifte design" på hele kabinettet, også har de en "snegle høyttaler logo" på siden... :roll:

post-54-1119467170_thumb.jpg

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar

Dette var nok et kabinett som jeg neppe kommer til å bruke penger på. Når det er sagt så digger jeg produsenter som tør å prøve nye ting.

Kommentar til alle disse "hærregud hva har skjedd med LianLi, Nå har de ødelagt det fine ryktet sitt.... ", hvis dere leser litt på siden i stede for å bare se på de fine bildene så ser dere at dette er en jubileums-model. LianLi har nok gått inn for å lage noe ganske anderledes og kommer neppe til å slutte å lage stil-rene kvalitets-kabinetter.

Det skal bli spenende å lese tester på dette etterhvert. LianLi har lagt mye ekperimentering runt luftgjennomstrømning de siste årene, og stokket litt rundt på den klassiske HW-plasseringen i kabinettene, så det er nok mye her som er gjordt med tanke på luftflyt. Sneglehuset har jo en naturlig flytform noe som også er grunnlaget for at den er brukt i Nautilus.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...