Orjanp Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Når jeg kjører WinMx går cpu bruken min rett til himmels(mot 100%). Det er hovedsaklig to programmer som bruker cpu. Det er WinMx og vsmon.exe(som er Zonealarm sin true vector). Dette var ikke noe problem før jeg installerte windows Xp på nytt. Edit: Spørsmålet er da, hva kan være problemet? Bruker følgende... WinMx 3.22 Zonealarm pro 3.026 [ endret av Orjanp den 2002-07-23 01:10 ] Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Hmm.. det problemet har ikke jeg, kjører bare winmx uten noen form for firewall etc. WinMX tar 100% cpu kraft med en gang den starter, men så legger den seg på 4-5% Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Problemet forsvinner straks jeg avslutter Zonealarm. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 da ligger problemet i zonealarm.... prøv å avinstaller programmet, for å innstallere det på nytt.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Enkelte ganger skulle man tro at hjernen ikke er der han skal være. Det ble bedre. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Det ble bedre kun en liten stund. Nå er det like ille igjen. Har prøvd å installere både WinMx og Zonealarm på nytt, uten at det hjalp. Noen som har peiling på hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå